Als ik deze stelligheid lees heb ik bijna (lees bijna, zeker niet meer dan dat) medelijden met Annic omdat ik me best kan voorstellen dat zij niet het mastermind is geweest hier.
Wat een gelul en gekontendraai er omheen.
Je hebt het geld gestort of niet. Meer smaken zijn er niet.
Vermoed ook door deze vage nietszeggende reacties dat er geen €1 is gestort.
En als de gedachte is ‘go easy on me want ik ben moeder’, had je toch ook verstandiger kunnen zijn? Wetende dat je met kinderen kwetsbaar bent en dat die onnodig geassocieerd kunnen worden met jouw domme acties. Hoewel het kei stom zou zijn van ‘de boze menigte’ om die kinderen erin te betrekken, lijkt me dat iets om op te brengen als mensen dat überhaupt doen. Niet als schild om je wandaden te kunnen verbloemen. Dat is gewoon laf.
Maar wat nog net zo shocking is, is dat HEEL VEEL mensen die testen aanbieden. Hoé dan hè
Huh het account van deze meid was toch haar naam + schrijft
Schrijft ze vaker? Want wat de fuck is dit? Zinsopbouw nul, woordkeuze raar, de genen steeds.
Annic rook gewoon geld, maar ik kan zeker wel geloven dat deze dame overtuigend genoeg was om een naïeve influencer (nou echt naïef leek me ze niet, eerder gehaaid wel) te doen geloven dat ze hiermee eeeecht mensen hielpen.
@inezweski Ik kijk ook telkens met gemengde gevoelens naar Royce, als ik hem op tv zie.
Dat zou idd best kunnen. Het is eigenlijk te vergelijken met allerlei complottheorieën. Als je daar gevoelig voor bent klinkt het als de waarheid. Denk dat Linda daar ook in is geschoven, want waarom zou je als verpleegkundige deze kant op gaan. Idem voor Annic die dacht missc gat in de markt.
Ik ook! Al volgde ik haar niet. Maar ben erg benieuwd hoe je na zoiets ander werk gaat doen, in een ander wereldje terecht komt. Denk oprecht dat het in het begin moeilijk is maar je na een jaar niks meer mist aan je influence-baan en misschien zelfs wel gelukkiger bent.
Moet wel zeggen 800 klinkt gigantisch, maar is niks. Moet echt gieren om dat verweer dat het er wel 800 zijn. Er zijn 200.000 big-verpleegkundigen en 77.000 big-artsen. Als jij tot de 800 behoort die hun eigen plan trekken lijkt me dat eerder een alarmsignaal.
Wat zegt ze nou eigenlijk? Ik begrijp er niks van. Behalve dat ze moeder is.
Mocht dit ook waar zijn, dat is natuurlijk maar de vraag. Dan is €1200 natuurlijk ook wel heel weinig.
Voor de context, merlin heeft gevraagd of de mensen die gedoneerd hebben willen laten weten wat ze gedoneerd hebben. Zo waterdicht als een vergiet maar al is de helft maar waar. Dan is het toch bizar dat Marilyn na 5 weken ‘maar’ €1200 heeft opgehaald terwijl ze een groter bereik heeft dan merlin
Ja daaaag dit is een beetje van hetzelfde niveau als Danique haar vaccinatie poll op Insta. Slaat deze meid ook niet een beetje door?
Hallo het staat wel met pen op papier onder elkaar hoor
Ik vind dit wel ver gaan hoor van deze vrouw. Weet niet wat de connectie tussen deze twee dames is. Maar hoe weet zij of dit allemaal waar is wat iedereen stuurt? Begint beetje heksenjacht te lijken. Dat je hier ook de energie voor hebt. Vind al dat “bewijs” niet echt overtuigend. Maar goed het zal ook niet zomaar uit de lucht zijn komen vallen.
Ik vind dit gewoon echt te ver gaan! Dat het niet pluis is is duidelijk maar een hoop sensatiezoekers die de boel opnaaien.
Ik snap ook niet zo goed waarom je dit zou willen? Wat wil je ermee bereiken? En waarom wil je er zoveel tijd aan besteden
Ik ken deze influencers niet maar waarom doen degenen die geld overgemaakt hebben niet gewoon aangifte? Deze trial by social media slaat nergens op.
(Snap trouwens sowieso niet dat je je gift aan een influencer overmaakt en niet direct aan het goede doel, maar dat terzijde)
Waar heb je het over, the next Arnon dit
Ik verbaas me er sowieso over dat dit soort acties toch altijd nog zoveel donaties opleveren.
Ik heb nog nooit iets aan of naar aanleiding van een oproep door een influencer gedoneerd.
Zulke acties gaan in de begindagen hard maar het is goed mogelijk dat na een week de aandacht alweer was afgezwakt. Dat is niet meer na te checken. Alleen die Marylin kent de waarheid.
Anderzijds bleek die beef tussen Tati & James ook anders in elkaar te zitten dus het kan nog alle kanten op