Mommybloggerstopic #7

Kelly met haar stomme reels. Kom ik net haar reels tegen met haar schoonzus

Elise heeft wel weer nieuwe kleding die ze op vinted kan zetten. Wat een lelijke slechtzittende goedkoop- ogende rommel zeg. Wat een ellende als je dat moet promoten.

3 likes

Over Elise gesproken, volgens mij zijn wij in dit topic niet de enige die zich (weleens) ergeren aan Wout :’)

In de nieuwe vlog vanaf 11.20 tot 13.00

https://youtu.be/lLKOU3QrKLg

14 likes

OMG die kerel haalt toch gewoon het bloed onder je nagels vandaan…

4 likes

haha jemig hij heeft ook gewoon geen rem hé

2 likes

Oo wat erg hij lult maar door en door haar heen😂.

3 likes

Wel knap of gek (tja wat is het haha) dat ze er zo op reageert ik zou echt super geïrriteerd zijn

2 likes

Of zoals Elise zelf zou zeggen:

“Doe éven normaal”

1 like

Jezus die Chiquelle kleding die Elise nu promoot is toch geen pan? Vind t bijna genant. Die witte broek, echt alsof je in je blote kont loopt. Alles ziet er zo cheapy uit

8 likes

Ja dat vond ik dus ook, vreselijk. Werkelijk alles zit slecht. Dat gaat ze echt niet dragen.

Voor de mensen die geen zin hebben om het op te zoeken:

Samenvatting

46 likes

Hahaha wat IS dit!

19 likes

Ik vind het ook helemaal niks voor haar die nauwsluitende jurkjes

7 likes

Hahha zelfs ik, met 0 gevoel voor mode, vind dit echt gênant. Ongeloofwaardig

9 likes

Elise als ze niet in Oud-Zuid geboren was maar in Beverwijk…

45 likes

Vreselijk. Het goedkope druipt er vanaf. Die pasvormen zijn toch ook echt helemaal niks?

7 likes

Lol. Wat is dit voor grap haha

3 likes

Sorry mensen, zo weinig verstand van mode hier :sweat_smile: dat het compleet niet mijn smaak is zie ik, maar wat is er objectief niet goed aan?

1 like

Nou, dat 2e pakje trekt bijvoorbeeld helemaal in haar kont, dat zit toch voor geen meter? En de rest lijkt ook nergens op en schijnt enorm door.

3 likes

Nee dit heb ik dus 2 mnd geleden al op TikTok voorbij zien komen, dat merk ik vaker bij Elise (en dus ook al die anderen). Dat is echt steeds zo met die reels.

Het vergt ook wel echt creativiteit om dat te bedenken denk ik. Kun je beter makkelijk jatten dus.

Dat pak met die knoopjes ook, dat is toch gewoon een vormloze zak? Totaal anders dan haar eigen kledingstijl ook allemaal. Vind chiquelle van die goedkope zooi wat ook door van die vloggers wordt gepromoot die amper kijkers hebben (zoals Djenn of Tivie). Snap niet dat Elise hiervoor kiest.

3 likes