Ik zie hier nu al tegenop. Poep, plas en kots kan ik van mijn eigen kind wel hebben, maar ik gruw bij het idee van tanden en kiezen wisselen.
Mag mijn man doen wat mij betreft, ben echt bang dat ik ga flauwvallen dan.
Mijn vriend is zo
Overigens wel voor de grap en niet uit trots.
Heeft vroeger ook wel eens dit soort plaatjes stiekem opgeslagen als mijn achtergrond op mijn telefoon, echt de hel.
Hij heeft z’n roeping gemist denk ik
Ik weet niet of Elise hier thuis hoort, maar haar video over jaloerse partners slaat zo de plank mis, vind ik. Ze heeft er helaas ervaring mee en dat is natuurlijk heel erg, maar ze is geen psycholoog of socioloog oid. Het is geen slechte video maar ze had het gewoon bij zichzelf moeten houden, bij haar ervaring. Mensen hadden zich er dan ook in herkend als het bij hun het geval was en zo had zo alsnog kunnen ‘helpen’.
Ik vind het ook zo misplaatst, ze is geen psycholoog. Ook dat ze zegt je moet vanaf het begin af aan al heel duidelijk grenzen stellen en ze blijft maar hameren op grenzen aangeven. Vaak is dat het probleem, dat veel mensen dat niet kunnen. Het zit zo veel dieper en ze doet net in het filmpje alsof grenzen aangeven de oplossing is.
Nu stel ik me voor dat iemand er om zou vragen (want dan is het wel okee ). 'Hey Patricia, heb je niet nog een recente spuitluier foto van Splinter? Ok top thx ’
Wat is de naam van Elise op vinted? Ik krijg die swipe up link niet voor elkaar
Elise.boers
Maar alles is al weg
Wel weer lekker cashen door je gekregen kleding op Vinted te verkopen
Is wel een samenwerking toch. Maar dat maakt het Miss wel dubbel cashen Zie haar dr kleren niet zelf allemaal versturen, lijkt me heerlijk als iemand anders dat voor je doet.
Maar ze brengt ook wel eens dingen naar een opvanghuis dus denk iig dat het niet haar eigen initiatief was
Oh als iemand dit voor mij zou doen zou ik ook alles via vinted en marktplaats gaan verkopen. Die ellende van pakketjes maken en wegbrengen
Ik dacht dat Bix paardenvoer was?
Vond het ook meer een naam voor de hond.
De naam die de hond blijkbaar heeft “Boet” is tegenwoordig ook wel zo’n hippe kindernaam namelijk, hoor het wel vaker.
Ik was ook helemaal in de war
Boet?..wtf is een Boet uberhaupt. Een boete met een ‘e’ minder?
Ja, ik kan nog niet eens fatsoenlijk retourneren… Te lui
Elise Boers heeft nu op insta zo’n “grappig” filmpje over haar personeel. Bijna precies hetzelfde als Laviesanne een tijdje terug had en dat na-apen is me al vaker opgevallen. En al die hihaho reacties eronder terwijl veel van die mensen het ongetwijfeld ook al gezien hebben. Ik niet begrijpen hoor
Edit: nu is 2 dagen geleden. Ik loop achter.
Edit2: zie nu wel dat er iemand anders getagd is met “inspo”. Ik geloof ook niet dat Laviesanne het zelf bedacht heeft hoor maar ik zou het toch gênant vinden om hetzelfde te doen.
Ik vind die Laviesanne filmpjes sowieso irritant, ik volg haar niet eens en ik kom ze overal tegen?
2 dagen later is t nog steeds irritant. En on-origineel. En inderdaad zo voorspelbaar dat wouter en Vita altijd reageren met: “zo herkenbaar ”
Gewoon kappen met die reels, het is toch geen tiktok
Ik vind haar dus juist heel leuk haha. Ze verzint vast ook niet alles zelf maar het komt wel geloofwaardig over ofzo. Bij Elise Boers maar ook anderen voelt het voor mij meer als een moetje en vind ik het totaal niet grappig. Deels dus omdat Laviesanne van de momfluencers vaak de eerste is en veel dingen maar 1 keer grappig zijn.
Het lijkt mij ook gewoon zo vreselijk om zo’n filmpje te maken terwijl het al zo uitgekauwd is, blehh.
Vergeet Joey niet!!!