Mommybloggerstopic #7

Ze zegt ook dat je niet moet zeiken of dingen in moet willen zien als je niet gedoneerd hebt.
Zoooveel woorden terwijl het met 1 zin of 1 foto te ontkrachten is. Ik geloof er dus niet meer in.

Voel bijna medelijden :exploding_head: is toch te triest allemaal

2 likes

En zo blijkt maar weer wat een intens slecht idee dat hele Mamaworden.nl was, en wat een negatieve invloed dit dus echt heeft (gehad) op kwetsbare vrouwen.
Ik snap wel dat Annic haar gezicht niet meer durft te laten zien, wat een gigantische misser is dit.

12 likes

Ja, echt idioot verhaal in dr stories. Mogen die screenshots niet gedeeld worden? :sweat_smile:

2 likes

Stories mogen gewoon gedeeld worden volgens mij hoor, als het maar geen gesprekken zijn.

1 like

-verwijderd door moderator-

Eentje had ik… Insta nu storing bij mij :sweat_smile:

1 like

Misschien mogen oplichters die zich verstoppen wel.

Wil mensen graag het voordeel van de twijfel geven maar deze rook lijkt me geen wierook… en zelfs daar komt een beetje vuur bij kijken. Deze madam lult te veel voor iemand die onschuldig is💀

2 likes

Ze heeft wel iets met ‘de genen’, deze meid. Is ze een bioloog?

5 likes

Echt wat heeft dat ‘moeder zijn’ er toch de hele tijd mee te maken, alsof je je persoonlijkheid bij de bevalling er ook uit perst

44 likes

Meid, plaats gewoon een foto van de overboeking. Ben je overal vanaf.

Wat een clown.

11 likes

-verwijderd door moderator-

Meer :sweat_smile:

5 likes

Ze kan ook nog altijd een sywertje doen en zeggen van: boehoe ik wilde het wel teruggeven maar door al deze negativiteit zal ik nu genoodzaakt zijn een deel zelf te houden ter compensatie.

22 likes

Ja dat dacht ik ook, lijkt me een hele makkelijke oplossing voor dit probleem :rofl:

Maarja, dat kan ze waarschijnlijk niet :sweat_smile:

Ik volg er niks meer van, t’is mij te roemoerig.

Ik ben dus wel echt heel benieuwd hoe het gaat met Annic en haar gezin. Ik vond haar voor dat hele mamaworden gebeuren leuk om te volgen

6 likes

Ook die foto’s erbij, als een onschuldige bambi om zo sympathie op proberen te wekken whaha, deze meid is door de mand gevallen.

4 likes

Boehoe, aanval van ‘moeders’ op één, niemand met publiek commentaar klopt direct bij haar aan, pas verhuisd, zwanger, geschrokken van de reacties, 's nachts opgebleven om hen te woord te staan die wel het verhaal wilden horen etc.

Gewoon een hoop bla. In al deze tijd had ze gewoon één screenshot kunnen plaatsen i.p.v. zo slachtoffer willen zijn. Zeg gewoon of je het hebt overgemaakt als het antwoord zo simpel is.

Wat een lange aanloop naar niks.

2 likes

Wat heeft zij met “ik ben moeder / wij zijn moeders bla bla”
Zeg of vrouwen of mensen. Als moeder ben je ook niet heilig omdat je je toevallig hebt voortgeplant

4 likes

Ik ben echt schocked over hoe overtuigd deze meid van haar eigen gelijk is. Begrijp ik het goed als ik zeg dat ze niet uitgebreid geschoold in a) wetenschappelijk onderzoek b) als laborant c) als arts in een relevant discipline waardoor ze de labuitslagen kan interpreteren. Hoe dan?

3 likes

Yes dat klopt. Maar toch geloven al vele jaren mensen haar. En zichzelf.

4 likes