Tuomas is Fins, Ruurd Fries.
En Annemiekel is dieptreurig.
Ik ga helemaal stuk om riemco en annemiekel. Zou echt een leuk stel zijn.
Ik zou me echt niet kunnen inhouden als ik ooit word voorgesteld aan een Annemiekel, ik kan niet stoppen met lachen als ik aan die naam denk.
Huigo vind ik ook non-stop grappig.
Zoveel vragen bij Huigo. Zeg je gewoon Huigo, net zoals dat ding in je mond? Of zeg je Wiego, net als bij Luigi?
Annemiekel klinkt een beetje als dat de gebruikersnaam Annemieke al bestond en dat je dan maar de eerste letter van je achternaam er aan plakt
Huuwiegoo
Voor diegene die het Annic gedoe icl mammaworden en Linda heeft gevolgd.
Ik denk gewoon huig-o zoals dat ding in je keel
Oui-go
Elke x als dit topic omhoog komt ga ik weer helemaal stuk om annemiekel. Hoe verzin je zoiets.
Misschien mama Anne en papa Miguel ofzo
Maar miguel spreek je niet uit als miekel
Haha maar je weet niet of ze Annemiekel niet uitspreken als Annemiguel.
Kan me echt zo niks voorstellen bij Annemiekol
“noopte een advocate tot het indienen van een klacht bij het tuchtcollege tegen Linda Reinhardt, mede-eigenaar (indertijd) en consultant/adviseur van de website mamaworden.nl die haar zo’n EMB-bloedtest inclusief diagnose had verkocht”
The plot thickens…
Edit:
“De EMB-test is een en al gekkigheid. Zo wordt onder meer onder een microscoop gekeken naar enkele platgewalste bloeddruppeltjes van de patiënt op een objectglaasje. Uit de vorm van de bloedspetters worden vergaande medische conclusies getrokken. Reinhardt doet dit druppel-koekeloeren niet zelf. Ze besteedt dit uit aan Edwin Wiersma, een verpleegkundige/verloskundige met een lucratieve bloedtestwinkel in Bosch en Duin die op de website mamaworden.nl vertrouwenwekkend arts werd genoemd, onterecht en strafbaar.”
Hahahahahahah druppel-koekeloeren deze schrijfstijl im here for it
Vivera heeft nu een frikandelburger. Heb hem zelf helaas nog niet geprobeerd, omdat deze momenteel alleen nog bij Vomar en Coop te krijgen is. Maar misschien is het wat.
Je mag zeker geen screenshots van een gesloten account plaatsen? Ik blijk Marlilynschrijft te volgen en ze heeft 3 stories met een eenorm vaag verhaal dat ik niet eens kan samenvatten. Ze ontkracht het niet en heeft het er steeds over dat het er niet om gaat of het waar is of niet. Ofzo. Enorm wollig en slecht geschreven en vol tegenstrijdigheden. Ze gaat later nog een boekje open doen maar eigenlijk is de verklaring heel simpel. Ofzo.
Ik voel zoveel plaatsvervangende schaamte.
Ze kon beter een Annicje doen.
Oh en ze is net verhuisd (schemerlamp logo)
Annic is never nooit meer boven water gekomen hè? Echt bizar hoe dat gelopen is.
En wat een heerlijk artikel. Voor iedereen hier die daar een onterechte tik van heeft gekregen destijds: proost op jullie succes !
Nou, dat zegt niet alles, maar wel iets.
Ze kan dit gerucht toch extreem makkelijk de kop indrukken door gewoon de overschrijving te laten zien? Waarom moet ze daar zo lang over doen?
Goed verhaal verder wel.
'Schaduw is op dit moment alom aanwezig. Dus licht ook! ’
Da kan tog heul nie.
Als er overal schaduw is, dan is het donker. Dus is er geen licht. Als er overal licht is, dan is er ook geen schaduw. HUH. #error