Mommybloggerstopic #7

Maar wel op vakantie gaan (uiteraard op kosten van vacanceselect)… Ik vraag me oprecht af wat Wil&Tien gaan doen verder? Ze hebben hun uploadschema met de helft verminderd, maar dan wel geen video deze week, dus dit klopt ook al niet? Dit is precies einde verhaal voor Wil & Tien. Maar ja, bewustzijn en spiritualiteit komt op de eerste plaats :roll_eyes:

2 likes

En nog een kleine toevoeging; ik denk dat het hele leven van je kinderen op internet delen incl. foto’s een stuk kwalijker is op de lange termijn dan een eenmalige beschuldiging die je in principe zou moeten kunnen weerleggen als het niet waar is.

31 likes

Nou die kinderen kunnen er niks aan doen als dit verhaal waar is. En stel het is niet waar ?
Ik vind dat dan wel erg sneu.

Waarom zou je ffs überhaupt geld doneren via de persoonlijke rekening van überhaupt iemand laat staan een middelmatige mommyblogger.

Bijzonder om te zien dat al deze insta-pod mommies over elkaar heen buitelen om hun “onderbuikgevoelens” die ze al hadden bij deze vrouw te delen.

Ik vind vooral alles aan deze “scene” zo triestig dat 1000 euro niet doneren aan een goed doel echt het minst interessant is.

40 likes

Ja die snapte ik sowieso al niet. Als je wilt voorkomen dat dit soort ‘problemen’ ontstaan, doe dan een oproep om direct aan het goede doel te doneren. Maar ja, dan kun je natuurlijk niet zelf shinen met het eindbedrag.

5 likes

Ja het deed me pijn dat ik in deze kwestie aan de kant moet staan van iemand die alleen maar bruin en beige draagt en haar kind heeft vernoemd naar paardenvoer.

Heel haar feed geeft me een raar onderbuikgevoel.

7 likes

Zij begon er destijds mee. Voor kledingbank de zeecontainer in Groningen. Dus ik vind het eerlijk gezegd al niet kloppen dat je hiervoor inzamelt en het dan stort bij st. Vluchtelingen. Want dan kun je idd vooral rechtstreeks makkelijk doneren (deze ook wel denk ik maartoch).

1 like

Hoge bomen vangen veel wind :joy::joy::joy::joy:!!

Dit soort mensen hebben problemen, anders doe je dit niet, en dat is vooral enorm verdrietig. Gewoon je geld niet en nooit meer naar overmaken. Dat geld ziet toch nooit iemand meer terug, stichting vluchteling niet en ook de donateurs niet.

Haar kind heet boekweit of wat?

9 likes

Ik gok Biks ofzo

5 likes

Ik denk hooi of suikerklontje

5 likes

Bix​:sob::sob::sob:

Nameshamen hoeft toch ook niet… :woman_shrugging:

3 likes

Oké… Sproetjes.

32 likes

Is m’n hobby

Zag laatst bij Dumpert Reeten dat één van de Rundfunk jongens namen spaarde met een letter te veel, te weinig of vervangen door een andere letter. Was zo’n mooi lijstje, moest echt gillen.

Wensley
Dwinand
Huigo
Harmd
Riemco
Ruurd
Freerk
Guust
Broderick
Annemiekel
Shimone
Tuomas
Veranica

43 likes

Wat bezielt die ouders? :sob:

Waaaaarom zou je dit doen?! :weary:

Wensley en Broderick vind ik nog het minst gek.

1 like

Eens, maar Tuomas is volgens mij Fins en Guust is in België toch een normale naam?

1 like

Ruurd en Tuomas zijn normale namen (in respectievelijk Friesland en Finland), maar de rest is wel lachen ja.
Huigo :sob:

2 likes

Guust Flater!

1 like

Ik kom uit Friesland, maar Tuomas heb ik nog nooit gehoord. Ruurd en Freerk wel.

2 likes