Mommybloggerstopic #7

Zij had vluchteling met een kleine v, dat klopt dan toch ook niet?
Dat zou automatisch ingevuld moeten worden adhv het IBAN nr of niet?

4 likes

Bij jou idd twee hoofdletters. Dus dat klopt niet met dat van Marilyn.

1 like

Maar maakt zij nou het bedrag over naar een ING nummer of zie ik dat verkeerd?

Gelukkig ben ik vrij jongens wat een ochtend vermaak

8 likes

Ja, staat idd INGB.

1 like

Ja das ook raar want mijn donatie is maar de Deutsche bank gegaan. Verklaard waarom er een ander icoon bijstaat.

Ze heeft het naar deze rekening overgemaakt:

Breng haar niet op ideeƫn, misschien leest ze mee :sweat_smile: :joy:

Huh maar toch raar om vanuit het buitenland te doneren? Ze heeft verkeerde rekeningnummer geshopt?

Nee hoor, het ING rekeningnummer is gewoon het rekeningnummer van Stichting Vluchteling. Het bedrijf Buckaroo dat veel van de donaties verwerkt heeft wel een Duits rekeningnummer. Het zal er dus misschien aan liggen op welke manier je je donatie doet.

Ik heb geen idee wat er wel of niet waar is van dit verhaal, maar hoe snel het hier dus al gaat op het forum met foutieve informatie en aannames geeft wel aan dat het nog niet zo snel duidelijk is hoe de vork in de steel zit.

4 likes

Maar jij stuurt een overzicht van de ING app. Dit is geen goeie vergelijking. Bij de rabobank app word het wel degelijk een hand met hartje.

2 likes

Ja maar niet als je het handmatig naar een ING rekeningnummer overmaakt toch?

1 like

Jawel omdat hij het rekeningnr en naam herkent.

2 likes

Ik heb rabobank, maar kan geen screenshot makenā€¦ Maar action bijv is lampje en goede doelen altijd handje met hartje (ook go fund me enzo).

3 likes

Ben je wel een amateur hoor, als je de tekst te klein maakt en het bedrag vergeet uit te lijnen :rofl:

18 likes

Gaat het er niet mn om dat ze een screenshot stuurde van een betaalopdracht (die je kunt inplannen en ook weer verwijderen) ipv een daadwerkelijke overboeking? Dat zegt mi meer dan wel of geen handjeā€¦

1 like

Volgens andere heeft deze vrouw wel vaker dingen gedaan en werd er al eerder voor haar gewaarschuwd, even los gezien van wat waar is of niet waar van eerdere dingen. Ik vind het dan wel logisch dat deze vrouw bij sommige op scherp staat.

4 likes

Ik vind de uitspraken wel heftig. Ze is wel moeder. Ze word nu door allemaal mensen op Instagram zwart gemaakt. Maar wat is de waarheid.
Haar kinderen moeten wel naar school en het zou toch wel enorm sneu zijn als ze dit meekrijgen.

Natuurlijk als dit waar is, is het echt niet goed te praten !

Het geld kan op een andere dag zijn binnengekomen. Als ze een bevestiging vanuit st vluchteling deelt dat het geld wel is overgemaakt lijkt me dat het klaar is. Maar dat doet ze (nog) niet. Heel zwaar om zo beschuldigd te worden maar zie vooral vraagtekens ipv duidelijke bevestigingen.

4 likes

Dit. Die ā€˜bezinningstijdā€™ doet vermoeden dat ze probeert er onderuit te komen i.p.v. dat ze direct open kaart speelt en desnoods op video aantoont dat ze geld gestort heeft. Hele vreemde keuze om niet direct je onschuld te bewijzen, hoe kut ook.

8 likes

Ik volg haar zelf niet, maar heeft ze er behalve die ene story nog iets over gezegd? Als ik haar was en ik had het echt overgemaakt, dan zou ik zo snel als ik kan voor bewijs zorgen denk ikā€¦

Wat ik begrepen heb is dat ze deze actie van een andere instamom heeft overgenomen, omdat die hoogzwanger was en al heeel veel spullen gekocht en ingebracht had. En dan heeft zij er dus verder niets mee gedaan? :woman_shrugging:t2:

LOL, dat maakt het inderdaad een stuk erger als het waar is. Neegrapje. Maar sowieso, wat is dat nou voor uitspraak? Was het allemaal minder erg als ze vals beschuldigd werd zonder kinderen?

105 likes

Moet je voorstellen dat er over een man gezegd wordt ā€˜hij is wel vaderā€™ als hij iets ergs gedaan heeft

47 likes