Mommybloggerstopic #7

Klopt is in het ziekenhuis ook zo. Als ouders naar huis gaan zeg ik altijd dat er dan andere regels zijn mbt bewaren en opwarmen van bv.

2 likes

https://www.instagram.com/p/CPWII3hD44a/

Zo leuk voor later dat mama influenza was! Al je poepverhalen bewaard!

5 likes

Wth heb ik net gelezen?! Walgelijk om dit zo op internet te pleuren. Sommige mensen weten echt niet wat privacy betekent he? Jeetje

5 likes

Ik ken bekenden van haar zie ik, ugh

3 likes

“Wacht, hier wil ik een foto van maken” - is toch niet het eerste wat denk als mijn hypothetische kind onder de schijt zit.

Meid, echt. Deel dit lekker met je vriendinnen ik plaats van heel de wereld.

9 likes

Haha ik dacht eerst dat dat kind wegliep met een drol in z’n mond :sob: :joy: :nauseated_face:.

59 likes

Ik ook :rofl:

5 likes

Hoezo wil ze ook een foto van de poep naar haar vriend sturen?! :scream::scream::scream:

1 like

Niet per se een Mommyblogger, maar omdat dit onderwerp hier meestal besproken wordt: ik las net een artikel over de vrouw van Daley Blind. Blijkbaar hebben zij ook wat problemen gehad met zwanger raken en ik dacht tijdens het lezen: hey fijn, een nuchter artikel. Goed dat er aandacht is en toen kwam dit citaat:

“Maar inmiddels vind ik het belangrijk dat mensen het weten. Vooral omdat ik zoveel vrouwen en vriendinnen spreek met fertiliteitsproblemen. Niet normaal hoeveel mensen van mijn generatie daartegen aanlopen – ik vraag me steeds vaker af of wifi en telefoonstraling er iets mee te maken kunnen hebben. We zijn immers allemaal in die wereld opgegroeid. Het kán bijna geen toeval zijn.”

:woman_facepalming:t3:

Ik snap gewoon niet waarom dit soort dingen elke keer aangehaald worden. Fertiliteitproblemen zijn van alle tijden. Je hoort het vaker omdat er veel minder een taboe op rust dan 50 jaar geleden.

32 likes

Eind jaren 20 van de vorige eeuw leende de ene zus haar man uit aan de andere zus … en zo werd mijn opa geboren :tada:

Helaas voor hen kwam dit uit aangezien mijn opa zo ongeveer de kloon van zijn vader/oom was.

30 likes

Enige wat ik kan bedenken is dat mijn vriend en ik soms te vaak op de wifi zitten en er daarna minder actie is maar that’s all
Ik vind dat geneuzel echt steeds enger worden

31 likes

‘En nu ga ik lekker met mijn hangtieten de bank op, joeee’ staat er op het laatst.

Echt zo van: kijk mij even real zijn met de echte poep en plas verhalen van de kids en over mijn hangtieten.

10 likes

Ook echt een dertien in een dozijn account zeg, boooring

5 likes

Misschien omdat hij het nog niet zo vaak op een potje doet, een soort mijlpaal ofzo? Maar goed dat kun je ook in tekst appen lijkt me i.p.v. een foto :upside_down_face:

1 like

Haha ja even een appje sturen hij heeft op het potje gepoept lijkt mij meer dan genoeg. Maar goed ik ben dan ook geen insta mommy dus ik zal de vibes van poep foto’s ook niet snappen😂

Een paar jaar geleden was mijn neefje geconstipeerd, was heel zielig want hij had er echt last van. Toen had hij eindelijk gepoept en was zijn vader zo blij dat we een foto van de drol kregen in de groepsapp 🥲🥲🥲

10 likes

Oh dat dacht ik ook :rofl::rofl:

Hahaha 🥲

er was ook iemand anders hier die wel eens ongevraagd foto’s van een spuitluier kreeg in een groepsapp. Hoe ben je zo dat je die deelt met je vrienden?

Oh ja die heb ik ook weleens gehad.

Ik was een keer bij een vriendin en we zaten lekker taart te eten. Komt ineens haar dochtertje aanlopen met een potje met een drol erin. Schuift ze zo hee trots onder mijn neus. Had ze net zelf geproduceerd.

6 likes

Mijn moeder doet dat ook wel eens als ze op mijn baby past. Krijg ik ineens een foto van een poepluier met ‘lekker gepoept weer’. Ehhhh nee bedankt? Ik weet hoe de poep van mijn baby eruit ziet, ik zie het bijna elke dag. En ik vind het nog steeds smerig.

19 likes