Mommybloggerstopic #7

Ze is ook heel druk.

Mijn persoonlijke irritatie is dat ze het heeft over hoeveel werk-druk er is omdat ze werk voor drie doet, vervolgens haar agenda laat zien en blijkt dat ze “maar” 3 uur ingepland heeft om te werken omdat ze moet sporten, boodschappen moet doen, en naar de opticien wilt. Ja, dan heb je inderdaad een volle agenda (al helemaal icm de kinderen en weinig slaap) maar niet door werk-dingen (zoals zij het doet overkomen).

24 likes

Ik vind het echt opmerkelijk dat veel mensen het belangrijk vinden dat onbetaald werk hetzelfde gewaardeerd wordt als betaald werk en dat dat goed verdeeld en vastgelegd moet worden in een relatie zodat beide partners zekerheid hebben in geval van scheiding of overlijden, maar dat hier dan weer wordt gezegd dat onbetaald werk (boodschappen doen, voor de kinderen zorgen, koken) geen werk mag heten?

9 likes

Ja. Dan snap ik het eigenlijk nog niet? Ze zegt dat ze werk voor 3 moet doen, waar ze normaliter een hele werkdag mee bezig zou zijn. Dat gaat vandaag niet omdat ze privé nog veel moet doen. Daarom ‘propt’ ze het in 3 a 4 uur omdat er gewoonweg niet meer uur in een dag zitten. Ze kan moeilijk haar kinderen op de opvang laten tot morgen. :sweat_smile:

1 like

Dat haaaaaar van Wouter, lijkt wel een midlifecrisis :joy:

15 likes

Huh, waarom? Dit is zo’n beetje het meest basic mannenkapsel dat ik kan bedenken.

29 likes

Waarom plaats je ongewenst plaatjes van piemels?

8 likes

Zonde :sob: dan heb je een bos haar op je hoofd zitten waar de gemiddelde persoon jaloers van wordt en dan doe je dit. Maarja, als hij er maar gelukkig van wordt.

5 likes

Welk kapsel hij ook heeft, het blijft een arrogant jochie

24 likes

:joy::joy::joy::joy::joy::joy:

1 like

Oh dat ze het druk heeft en alles alleen moet doen, daar val ik ook niet over. Wel over het feit dat ze al weken aangeven het op werkgebied ZO druk te hebben, maar vervolgens wel gaan sporten, nagels laten doen, etc tijdens de uren dat je kinderen wel op de opvang/school zitten. Prima dat je dat doet (en blijkbaar kunt), maar dan vind ik het wel vrij irritant worden dat je vervolgens ook al weken roept op werkgebied achter de feiten aan te lopen, als vervolgens blijkt dat dat grotendeels ook komt door je eigen dagindeling. Ik zou zeggen; benut je uren dan optimaal zodat je minder stress hebt, of accepteer dat je met dit soort "werk"dagen niet toekomt aan het werk wat er ligt.

Edit: en die aanhalingstekens zijn express, want met drie uur werk op een dag, zie ik dat idd eerder als vrije dag waarop je wat werk tussendoor moet doen, dan als werkdag waarop je nog wat tijd hebt om daarnaast iets te doen.

6 likes

Nee, dit vinden we niet ok.
Jammer dat je niet even het geduld hebt om op antwoord te wachten trouwens.

Willen jij en @Zemraluani jullie posts hierover verwijderen?

2 likes

Oh why? Vond dat andere kapsel hem goed staan.

Soms moet dat voor een modellenklus… Misschien doet ie een shoot voor Rob Geus…

5 likes

Voor superdry?

3 likes

Hahahaha ik dacht aan Rob peetoom de kapper en was al helemaal in de war want alles millimeteren voor een shoot voor een kapper :sweat_smile::rofl::thinking:

1 like

Ik geloof nooit dat zijn agent hem hier dankbaar voor is…

4 likes

Haar groeit terug. Vrij snel ook. Niet zo veel aan de hand lijkt me.
Jullie doen zo :eek: :eek: :eek: over een kerel die zn haar eens kort laat knippen :laughing:

19 likes

True maar toen mijn partner deed was ik toch wel vrij teleurgesteld dat ik niet meer met mijn handen door zijn haar kon…mijn blik zijn toen genoeg volgens mijn partner :sweat_smile:

3 likes

Is het een onpopulaire mening dat ik het hem eigenlijk heel goed vind staan? Ik vond dat tussenkapsel juist echt niks, met zo’n random krul op z’n voorhoofd.

19 likes

ja maar NaTuUrLIJke AfWeerSTofFen

5 likes