“En dan kijk je terug op mooie lessen”
Het zou pas een mooie les zijn geweest als deze corona ze zou motiveren om toch die vaccinatie te halen
“En dan kijk je terug op mooie lessen”
Het zou pas een mooie les zijn geweest als deze corona ze zou motiveren om toch die vaccinatie te halen
Als je dan toch leest dat veel jonge mensen met long covid kampen zou ik dat zeker niet als een uitdaging zien
Denk niet dat mensen met long covid zeggen that’s life
‘Ik ben er doorheen gefietst’ zegt ze zelf ook nog. Lekker bagataliseren Kel, lekker bezig.
Ik denk dat die besmetting ze nog minder motiveert om een vaccin te halen, want ‘nu hebben ze het toch al gehad’ en voor openbare plekken volstaat ook een herstelbewijs.
Een ‘natuurlijk prikje’
Soms vraag ik me echt af of deze mensen ook zo koppig zouden zijn geweest als een besmetting je uiterlijk zou aantasten of dat ze dan allemaal naar het vaccin waren gerend.
Ja daar ben ik ook vang voor. Die reactie heb ik ook al te vaak op fb langs zien komen. Niet perse van hun dus, maar van andere anti vaxxers
De bochten waar die mensen zich in wringen om maar niet toe te hoeven geven dat een vaccin misschien toch wel goed voor je is, ongelofelijk…
Had zij niet ruzie met haar ouders omdat die juist pro vaccineren waren? Staat me bij dat dat eerder gedoe was.
Kan me voorstellen dat die ouders hier dan helemaal niet blij mee waren…
Haha doet me denken aan Mees Kees.
Maes Kaes.
Dit lees ik als Maas Kaas haha. Authentieke kaas uit Rotterdam!
Ik irriteer me even flink aan de stories van Wil(vanTien). Ze heeft het HEEL druk, want Martine heeft vakantie en iemand in team is uitgevallen dus ze werkt voor drie (!) personen. Op de volgende foto laat ze haar dagindeling zien: boodschappen bestellen, sporten, douchen, make-up en dan welgeteld van 12.00 tot 15.00 staat er tijd ingepland voor werken. Daarna wil ze nog even naar de opticien.
Het blijft ook steeds terugkomen in bijvoorbeeld haar weekvlogs: ze heeft en vindt het zo druk. Dat zou ik ook hebben als mijn werkdag drie uur is en ik in die tijd ook voor drie moet werken🙄 Ik vind influencers best leuk om te volgen, maar op dit soort momenten denk ik echt: stap eens in de echte wereld.
Ik zat er ook al naar te kijken. Dat noemt de gemiddelde mens een vrije dag waarop je een paar uurtjes heb gewerkt. Maar voor hun is het een werkdag.
De sjenker is back.
Toch denk ik: “als je nou gwn het vcn had genomen dan was je mss maar een paar daagjes ziek geweest ipv weken… “
Oee ik volg de blog! Ben heel benieuwd wat je wilt delen
Precies dit. Daarnaast heb ik ook echt geen tijd om met insta bezig te zijn als ik ‘t druk heb?
Nee denk ik ook niet! Bij wie is dit geplaatst?
Sorry hoor, maar mag de vrouw zelf bepalen of het voor haar een drukke dag is of niet? Ieders tolerantie daarin ligt toch anders? Ze gaat sporten, boodschappen doen, werkt een dagdeel, gaat koken om vervolgens haar drie kinderen op te halen en daar voor te zorgen. Helemaal alleen. Met een baby én gebroken nachten.
Ik vind het echt onaardig en afgunstig overkomen. Daarbij, ze laat ze één dag in haar agenda zien? Wanneer mag ze van jou zeggen dat ze het druk heeft - als ze tegen een burn-out aanzit?
De poster is toch vrij om hierop commentaar te geven? Jezus doe even rustig…
Ik ben heel rustig hoor en ik mag dan toch ook commentaar op deze poster geven?