Mommybloggerstopic #7

Wat fijn voor sjenkie dat ie nu natuurlijke afweerstoffen heeft! Wauw hadden al die mensen die overleden zijn het maar gewoon ondergaan en rust genomen. Jeetje dan heb je inderdaad geen vaccin nodig. Gewoon je extra door Kel geserveerde smoothie nemen. Goed dat je dit deelt en je uitspreekt!

49 likes

Echt he. Na elke verfbeurt kreeg ik het te horen. ‘Zonde van je mooie haren!!!’ Aldus mijn tante, een bemoeizuchtig mens van 73.

1 like

Ik vond Wouter bij het snelle scrollen beetje op Lars Veldwijk lijken

3 likes

Ik vind dit beter staan. Vond dat kapsel hiervoor met die lok echt niet mooi.

KellyCaresse in de Efteling gespot hoor! :joy:

3 likes

Daar woont ze toch zo ongeveer? Zo vaak als ze daar naartoe gaan :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Heeft ze geen Corona meer?

2 likes

In het volk van Laaf zeker.

10 likes

“Je weet niet wat het vaccin allemaal met je doet genetisch gezien!”

Blijkbaar kan het ook goed misgaan zonder vaccin:

74 likes

Van Rens Kroes, die dit aan haar babydochtertje gegeven heeft. Dit lijkt me echt heel goor. Maar ja, ze drinkt zelf ook klei om zich te reinigen dus ja.

10 likes

Who dis

Edit: gadverdamme zeg. Ik hoef de Kroes genen niet als het betekent dat je als baby dit al moet doormaken. Wat een hel.

8 likes

Jezus dat lijkt me echt mega ranzig

10 likes

Ja sorry was nog aan het editen. Rens Kroes dus

2 likes

Dat kind is dus ook al oud genoeg om gewoon een stuk broccoli te ‘eten’ (als je wat baby’s met eten doen, eten kunt noemen). Waarom zou je dit doen😂

1 like

Voor de vItAmInEs. Want die krijg je niet op een andere manier binnen.

2 likes

Huh dat drink je toch alleen als je 1 of andere weddenschap hebt verloren :nauseated_face:

52 likes

Ook niet… misschien… Door… de broccoli te eten :face_with_monocle:?
Ik snap niet waarom je dit zou drinken :see_no_evil:

4 likes

Maar stel je voor dat er een vitamine verloren gaat!!! Je wilt toch het alleruitsloverigbeste voor je kind?!

7 likes

Ooh daarna eet ze ook nog de broccoli? :face_with_monocle:

Ik drink dat ook :joy::joy::joy: het is lekker hoor. Wel afgekoeld, niet als een broccotheetje.

5 likes