Sommige namen zijn heel leuk en dan jammer dat het zovaak terugkomt overal. Dan is de lol er een beetje vanaf idd.
Oh dan is me dat niet zo opgevallen, maar volg ook geen mommies eig.
Maar zie het vaker bij aanbevolen langskomen tegenwoordig.
Niet mijn smaak namen. Sowieso loa en Lou lijken teveel opelkaar en lou loua ook wel apart achter elkaar. Gewoon Loua Roos was mooi geweest. Maar soit. Ieder zân ding.
Elise B.oers een week alleen met de tweeling. Vooral veel geklaag over hoe zwaar het is. Lijkt mij ook, daar niet van, maar echt iedere 5 minuten, zo zwaaaaarrrrr.
Inderdaad, we get it, het is zwaar!
In de comments valt men ook een beetje over het gepuf. Hoe uitzonderlijk is het om een week als moeder voor je eigen kinderen te zorgen. Terwijl ze naar de opvang gaan, in het weekend naar opa en oma en ze tussendoor ook nog hulp krijgt van zus, tante en een vriend.
Ik vind dit juist een beetje zure reacties ik zou er ook over klagen, is toch ook gewoon zwaar met twee van die kleintjes. Waarom zou dat uitmaken met hoeveel hulp je normaal hebt of dat een ander het misschien wel zwaarder heeft.
Ze maakt er zoân ENORME happening van, het is ook gewoon geen leuke video met al dat geklaag. Ik heb hem op een gegeven moment uitgezet, maar misschien vinden ander mensen het wel leuk om naar te kijken
Heb je de vlog gezien? Ik zeg niks over de hulp die ze heeft of over een ander. Het is gewoon irritant vind ik dat ze het constant moet benoemen.
Ik had het ook niet per se over jouw reactie, maar ook over die na jou en de comments over dat ze normaal naar de opvang gaan of hulp van anderen krijgen. Hoef ik de vlog niet per se voor gezien te hebben, ik wil die mommyvloggers/bloggers verder niet steunen dus ik kijk niet naar ze en volg ze ook niet.
Ah oké, je zei reacties en er waren er maar 2
Ik snap je niet helemaal? 2 posts hier + comments die aangehaald worden zijn toch ook reacties? Maar goed, lijkt me sowieso een beetje nutteloos om een extra discussie over woordkeuze te gaan voeren.
We zijn het inhoudelijk niet met elkaar eens, dat kan en hoeft ook niet.
Vind het (over het algemeen) wel een beetje een trend om op social media vooral heel erg te klagen hoe zwaar en moeilijk kinderen zijn hoor, als je het mij vraagt een beetje té. Beetje doorgeschoten soms.
Alsof iemand een puppy heeft genomen en het volgende jaar elke uitlaatronde klaagt over het het uitlaten, elke week klaagt over haren, elke ochtend over het feit dat die hond dĂșrft om haar wakker te maken, eigenlijk gewoon herhaaldelijk klaagt over vrijwel alles. Maar hij staat wel heel cute op de fotoâs!
Ja jeetje het kan ook best zwaar zijn soms. Maar dat is nou eenmaal zo. Hoef je niet steeds over te klagen onder het mom van âik ben zo eerlijk!/eerlijke contentâ
Is toch ook helemaal niet gezellig, zoân klagend persoon de hele tijd.
Welke comments? Onder de vlog? Die lees ik dan weer niet. Jij wel dan, zonder de vlog te kijken?
Ik reageerde omdat jij mijn reactie ook een zure reactie vond en daar ben ik het inderdaad niet mee eens. Maar goed is zeker beetje zinloze discussie.
Eens met @Ovenschaal. De vlog was gewoon echt 1 en al klaagzang.
Ja ze gunt Wouter een vakantie op Ibiza want dat heeft hij wel verdiend volgens haar, vervolgens klaagt ze alleen maar hoe zwaar haar week is lijkt mij toch ook niet leuk voor Wouter?
Het was toch beetje de deal, Wouter 1 week op vakantie naar Ibiza en dan Elise met Vita 1 week naar Ibiza of hoe ze het noemt: Ibies
Ibietscjzzz
Ja, dit precies. En ze is effectief 2 dagen alleen met âde boysâ maar het is echt een en al geklaag.
Haha wat een walgelijk woord
âHoe moet ik dat allemaal doen met werk etcâ
Kids zijn naar de creche en de nieuwe kussens worden opgehaald volgens mij was dat je cue om te gaan werken.
Ik snap dat echt elke moeder momenten heeft dat het zwaar is, hoeveel hulp je ook hebt. Maar bij haar denk ik soms wel eens: misschien zou het goed zijn om eens een weekje te ruilen met een gemiddeld NL gezin. Met een baan buitenshuis en ergens op tijd moeten zijn in de ochtend, niet 2 ouders altijd samen thuis, minder hulp, niet elke weekend oppas en geld om de hele week eten te bestellen etc. Om even een beetje perspectief te krijgen dat het niet zoân enorm drama is allemaal.
Hahaha het is toch ook gewoon extra grappig omdat ze daarna een hele week alleen naar Iebietzzz gaat? Ja, tuurlijk is het pittig met een tweeling, dat snapt iedereen wel. En fijn dat ze lekker veel hulp heeft die week. Maar als je daarna een week kunt bijkomen op fucking Ibiza mwoahhh, dan vind ik het geklaag wel ietwat overdreven ja.