Mommybloggerstopic #7

Hahahahaha ik was zoeken naar een reinout oerlemans/arnie gif maar is niet te doen.

Maar niet Arnie ook al, die heeft toch juist zn huis verkocht aan the weeknd ipv verhuurd :joy:

@Calabasas ok in het geval van deze individuen neem ik mijn woorden terug.

7 likes

Wil net zeggen, voor die familie is kamerverhuur in NL kleingeld. Doen ze vast niet?

1 like

Jawel hoor

“Ondernemer Oerlemans, die als acteur bekendheid genoot als Arnie in Goede tijden slechte tijden, heeft in de loop der jaren een flinke positie opgebouwd in de Amsterdamse vastgoedmarkt. Een deel van zijn miljoenen, vergaard door de verkoop van zijn productiebedrijf Eyeworks, zit in meer dan vijftig adressen in de stad.

Oerlemans, nog altijd gevestigd in Amerika, schafte onlangs nog panden aan in de Spaarndammerstraat, die momenteel worden samengetrokken tot één grote winkel. Dat hij een neus heeft voor goede vastgoedinvesteringen bleek wel uit de winst die hij maakte met het hoofdkantoor van Eye­works op het Raamplein. Hij kocht het pand in 2012 voor 8,6 miljoen en verkocht het vorige maand voor ruim 20,6 miljoen. Een winst van 12 miljoen in vijf jaar tijd, minus de kosten van de verbouwing.”

4 likes

Oké geen kleingeld idd haha. Wow

1 like

16 likes

Eeeehhh?

Ahahahahahahahahahaha cannot unsee now.

@Nescio geloof me, deze beerput wil je niet opentrekken want dan gaan we straks allemaal dingen delen zoals de angry piraten, angry dragon, spiderman, lion king enzovoort enzoverder

1 like

Sympathieke gast!

1 like

Klinkt off-topic.

3 likes

Je krijgt er iig geen kinderen van dus ook geen mommybloggers!

Ja, dat is me bekend. Ik ben niet van gisteren.

2 likes

Als ik zie wat voor ellende er soms in DH wordt opgeknapt en doorverkocht, dan ben ik blij dat er mensen zijn die er wél iets van kunnen maken zodat anderen weer blij zijn met een huis. Het gaat dan vaak echt niet om even de muren schilderen en er 3 ton extra voor vragen. Vaak ook hele grote huizen die naar 2-3 appartementen worden verbouwd. Zie bv ook Funda make-overs. Een huis renoveren is tijdrovend, kost enorm veel geld en je moet het maar net kunnen en er zin in/tijd voor hebben. Wij zijn al tienduizenden euro’s en maanden verder, doen alles zelf, en dat zien we echt niet-nauwelijks meer terug als we nu ons huis zouden verkopen. Natuurlijk kut voor de starter die een krot had willen kopen om zelf op te knappen en dat weggekaapt wordt door een turn key bedrijf maar denk dat dat echt niet veel mensen zijn?

1 like

Dit is nadat 'ie al uit de oven kwam hè? Deeg met rauwkost en crème fraîche, eet smakelijk :sob:

7 likes

:scream: Dacht nog rauw… Dat karige bakje rucola maakt het af.

1 like

Wowwww stel je hebt 500 huizen. Pfoe…

3 likes

Hahaha ik zag het net ook, en dan zo geforceerd erbij zetten dat het zo’n gezellig plekje is. In een grijs winkelcentrum met tl-licht :joy: veel plezier in je sfeerloze vrijheidszone meid

3 likes

Die bedrijfsnaam blijft zo epic fout :joy:
“We moeten het gewichtig laten klinken”
“Google eens wat achternamen van rijke mensen in de hamptons”

9 likes

Ik voel me aangevallen

1 like

Jij hebt een tutu aan girl you’re a fab erwt

1 like

Mede mogelijk gemaakt door FF

1 like