Mommybloggerstopic #7

Ik heb mijn eigen mening niet echt geuit, ik hield het erg oppervlakkig, gewoon meer over “Zoveel ouders doen dit, en je bent niemand een uitleg schuldig.”
Maar mijn eigen mening is ong zoiets:
Ik kreeg voor mijn baby toendertijd ook cadeaus natuurlijk, en ik kreeg bv. een gratis (lelijke dus niet veel waard) 2e hands box van mn schoonzus. Die heb ik ook gratis weer op marktplaats gezet, hardstikke mooi natuurlijk dat ik er een meid met weinig geld blij mee kon maken. Maar stél ik had echt zo’n balachelijk dure box/stoel/bed van honderden euros gekregen en ik zie op mp dat ze nog €200 opbrengen ofzo. Ja mooi wel dat ik dat te koop zet, een baby kost veel geld dus alles is meegenomen en blijkbaar willen mensen het vrijwillig betalen.

En deze influencer mag van mij hetzelfde doen? Want de reden en van wie je het hebt gekregen lijkt me gewoon niet van belang.
Maar indd meningen verschillen hierin alleen daarom vind ik het zo flauw om die mensen af te zeiken erom, alsof “gewone” mensen (wat influencers ook zijn uiteindelijk) hele dure spullen niet nog proberen door te verkopen.

4 likes

Oe een hoop commentaar onder de blog van Josh V over het kopen-opknappen-verhuren van een pand door Nick. Sommige commentaren zijn al verwijderd. Josh was niet helemaal mijn ding maar wel grappig soms. Ben het eigenlijk wel eens met het commentaar dat dit niet zo gepast is met de huidige woningmarkt

2 likes

Maar dit is zijn werk hahaha, volgens mij doet hij dat al vrij lang.

Ze heeft dit gepost zie ik.

8 likes

Haha zet Martine nou echt #vrijheidszone bij een koffietentje waar ze heen is gegaan? Ze is echt de weg kwijt

2 likes

Ik heb een paar jaar geleden eens gekeken op de site van Nick, omdat ik in Den Haag zocht naar een woning en ik wilde kijken wat voor aanbod hij had. Dat waren zeker geen autogarages en oude kantoorpanden, dus wat Josh nu zegt klopt zeker niet helemaal.

4 likes

Nee het lijkt me ook sterk dat hij de garages in dezelfde staat doorverkoopt

3 likes

Een prachtig segment is doorgaans makelaarstaal voor duur.

9 likes

Wauw knap van Nick dat hij de hele dag lobbyt om bestemmingen van gebouwen te veranderen bij gemeentes

22 likes

Hahahahaha ik weet zeker dat degene die in de 20m2 studio’s van de pandjesbaas op de hoek bij mij hem ook heeeeeeel dankbaar zijn dat ze een dak boven hun hoofd hebben.
Maakt die man niet minder een klootzak en het ook niet minder dat hij schathemeltjerijk wordt ten koste van een ander.

Maar ja richt je energie liever op het systeem kapot maken ipv een individu (tenzij prins bernard jr die toch wel het gezicht van alles wat er fout is aan Nederland is geworden :laughing:)

8 likes

De prijzen zijn ook op aanvraag idd, net eens gekeken.

2 likes

Okura moet natuurlijk wel betaald worden

4 likes

En natuurlijk fase 1 & 2 van de verbouwing… :swimming_woman:t2:

4 likes

12 likes

déjà vu

2 likes

Gelukkig hebben wij tenminste gewoon eerlijk werk en kunnen we elkaar recht in de ogen kijken!!!

4 likes

Mocht je je tóch willen focussen op individuen, zie afbeelding

15 likes

Ik zie Reinout niet op de lijst, of ben ik scheel.

Edit: aangezien deze lijst ook uit 2017 komt, volgens het Parool had Reinout er toen 50.
Beetje karig.

@Bergamot
M’n werk is eerlijk, maar ook weer totaal niet :joy:

4 likes

Maar met :sparkles:doperwten :sparkles: dit keer to spice it up

Ah wat ik nou eigenlijk lullig. Ze heeft drie kinderen, een bedrijf en een man die weer op zee zit. En dan nog iedere avond koken ook.

Ik doe het er niet na.

4 likes

Echt zin om te kraken nu

2 likes

Moet je ook @tantefannydegen kopen, gaat lekker snel #nospon

1 like