Ik heb mijn eigen mening niet echt geuit, ik hield het erg oppervlakkig, gewoon meer over “Zoveel ouders doen dit, en je bent niemand een uitleg schuldig.”
Maar mijn eigen mening is ong zoiets:
Ik kreeg voor mijn baby toendertijd ook cadeaus natuurlijk, en ik kreeg bv. een gratis (lelijke dus niet veel waard) 2e hands box van mn schoonzus. Die heb ik ook gratis weer op marktplaats gezet, hardstikke mooi natuurlijk dat ik er een meid met weinig geld blij mee kon maken. Maar stél ik had echt zo’n balachelijk dure box/stoel/bed van honderden euros gekregen en ik zie op mp dat ze nog €200 opbrengen ofzo. Ja mooi wel dat ik dat te koop zet, een baby kost veel geld dus alles is meegenomen en blijkbaar willen mensen het vrijwillig betalen.
En deze influencer mag van mij hetzelfde doen? Want de reden en van wie je het hebt gekregen lijkt me gewoon niet van belang.
Maar indd meningen verschillen hierin alleen daarom vind ik het zo flauw om die mensen af te zeiken erom, alsof “gewone” mensen (wat influencers ook zijn uiteindelijk) hele dure spullen niet nog proberen door te verkopen.