Zoals het bij ons ook ging:
Zoalsā¦ in Annabelleā¦?
Edit: oh nee dat doet die vrouw, niet haar man
Okee! Nou vertrouw jij er dan maar op dat die popā¦ niet meer terugkomtā¦
Een paar maanden terug reed ik achter een vrachtwagen met van die metalen palen erop, we naderden een grote kruising en we wisselden beide van rijbaan en toen viel er dus zoān paal vanaf! Gelukkig viel de paal opzij waar geen auto reed maar omg, doodeng, echt final destination vibes.
Oh jezus ik haal altijd als een gek vrachtwagens met van die palen en boomstammen in, omdat ik bang ben voor jouw scenario, maar ik dacht altijd dat dit niet realistisch was.
Dit is echt mn ergste nachtmerrie, maar ik stel mezelf altijd gerust met het idee dat dit echt NOOIT zou gebeurenā¦ š„²
Nee, precies! Doen wij ook niet. Ik speelde vroeger wel met barbies en mn zus had action man poppen . Ik wilde altijd āverliefdā zijn maar mn zus had een action man met een haak. Gooide ze altijd die haak tegen mn barbies aan. Boos dat ik was joh .
Vind het op de een of andere manier zo sneu als je een gekregen gesponsord product gewoon verkooptš als ik het bedrijf was zou ik dat zien als een big fuck you.
Missch geeft ze ze wel weg, ik zie niet staan dat ze ze verkoopt?
Wie is dit?
Nee ik heb het gevraagd. Ze verkoopt het en heeft het niet weg. Anders zou ik het ook niet hier plaatsen hoor;)
Chan.tal stolp
Zij doet het openbaar maar zat ouders die speelgoed of spullen die ze gekregen hebben van familie of vrienden gewoon op marktplaats zetten hoor. Moet je dan ook altijd maar alles weggeven? Dan zou marktplaats kunnen stoppen met bestaan.
Die sponsor geeft iets weg en daarna is het van die persoon. Dan kan je verwachten dat ze het wegdoen nadat de kinderen eruit gegroeid zijn. Of ze het nou weggeven aan familie of verkopen boeit toch niet.
Ik vind het best sneu ja als je gekregen dingen gaat verkopen. Al helemaal als je er niet eerlijk over bent. Maar dat is mijn meningš
@wompie ik stelde mezelf ook altijd gerust van āahh nee joh, gebeurt echt nietā. Nou ik blijf er niet meer achter rijden, de groetjes
Jij vindt dat ze niet eerlijk is maar als ze dit van haar ouders had gekregen als kraamcadeau hoeft ze dat toch ook niet te vermelden bij verkoop?
Het is indd een kwestie van meningsverschil over of het netjes is om gekregen spullen te verkopen maar waarschijnlijk dat als je op mp babyspullen te koop ziet staan meer dan de helft gekregen spullen zijn want je krijgt vaak echt veel als je een baby krijgt.
Dat denk ik altijd als ik gratis dingen van de Postcode Loterij op Marktplaats zie staan, die fietsen van een paar jaar terug bijvoorbeeld werden echt met bosjes verkocht
Nou als je ernaar vraagt ga er toch wel vanuit dat je eerlijk antwoord krijgt, zeker bij een gesponsord product. En dan heb ik het niet over de advertentie zelf hoor maar over het gesprek wat volgtš
Ok maar dat zei je niet. Dat je had gevraagd aan haar of het een gesponsord product is en zij dat ontkent, is het zo gebeurd? Maar dan nog is zij niemand verplicht om te antwoorden want wat gaat iemand dat aan.
Als je het wilt kopen kan je gewoon blij zijn dat je veel minder betaalt dan in de winkel, want gratis ga jij het dus niet krijgen want je bent geen influencer.
Onze meningen verschillen hier duidelijk in. Maar ik persoonlijk vind dat niet netjes, tegenover degene die het koopt en tegenover het bedrijf waarvan je het hebt gekregen. En als het dan niet zo erg is waarom kan je er dan niet eerlijk over zijn?