Omg dat ‘ de waarheid ook niet’.
Zij is zo delusional, bah.
Thanks, weer wat geleerd vandaag haha!
Hahaha nee dit is toch niet serieus
Volgt iemand hen nog eigenlijk
Mijn vieze vette verloofde ofzo, een dom programma dat je mensen moest overtuigen dat die nep relatie echt was.
Maar ze zat ook in X-factor en toen praatte ze altijd in dat babystemmetje en erg Laura Ponticooooooorrrrrvo steeds als ze haar naam zei en Erik keek toen steeds heel vies naar haar, was echt yikes.
Ze heeft zing, dans, sport, teken, schreeuw, VACCINEER verkeerd gespeld.
Ze is ook familie van de Van der Valk fam met locatie Leeuwarden geloof ik
Laura Sponticorvo is echt een van mijn favo forum-nicknames, samen met Serena Verspon.
Zouden wil & tien ook door de corona situatie besloten hebben om weer te gaan sporten?
Alsin: veel anti-vaxxers geloven in de kracht van het eigen lichaam wat goed onderhouden is.
Goed onderhouden met Hello fresh en Marley spoon spon
Je kunt ook hapjes van eigen avondeten geven. Niks mis mee zolang het maar zoutloos is en niet al te pittig. Sommige doen de rapley methode waarbij je dus grote brokken voedsel klaar legt voor de baby zodat die het zelf probeert op te eten en sommige doen voeding vermalen en geven het met een lepeltje.,
Wat doet zout met een baby?
Hetzelfde als met een slak?
Ja dan verschrompelen ze echt naar heb het wel eens per ongeluk gedaan, duurt paar dagen voordat ze weer normale grootte zijn
Nieren kunnen het nog niet goed aan. Kan ook leiden tot hoge bloeddruk op jonge leeftijd.
Typ foutje toch
Ik heb dit al ongeveer 10x gezien, maar de quote “het is een soort van creme hond” hoor ik nu pas en ik gieeeeeer echt
Ik vind dat ze die auditie nog best aardig doet er zijn betere zangers natuurlijk maar ik mocht willen dat ik zo kon zingen
Geloof me, dat wil je niet.
Wow Erik is erg maar Angela die zegt ‘ik denk als jij een paar rondes verder komt, dan is er vast wel een of andere voetballer die zegt die is van mij’