Voor iedereen die even heerlijk 4 minuten wilt cringen
HAHA waarom kende ik dit nog niet
Is dit echt?? Hahahahahah nee joh wat de fuck
Wat ik misschien nog wel het ergste vind, is dat ze een nummer van mn held Springsteen gebruiken op de achtergrond, haha
Hahhahahaha ik zit hier echt te janken van het lachen
Ja hahaha die parodie is echt geweldig. Maar hebben jullie nooit dat je in zo’n zelfde soort gesprek belandt? Ik heb dat wel eens en dan weet ik niet hoe ik er uit kom en dan ga ik soms ook echt van die antwoorden geven als Henry Soort van opvullen van de stilte waardoor je steeds gekkere dingen gaat zeggen waar echt totaal niet naar gevraagd wordt. En de ander blijft dan soms ook stil waardoor er nog meer ruimte is om gekke dingen te zeggen en dat gaat zo maar door
Ja ik heb dat een keer in de trein gehad toen ik een oudklasgenoot tegen kwam en ik hoorde mensen verderop in de coupe zuchten/cringen. Vreselijk, het traject van 20 minuten duurde EEUWEN.
Mijn god, dit is de parodie en ik cringe al zo hard dat ik niet eens door het hele filmpje heen kom Ik durf de echte niet aan te klikken, ik denk dat ik dan sterf van plaatsvervangende schaamte.
Ja vreselijk interview van Laura maar wat zijn dit ook 2 vreselijke mannen.
Ook behoorlijk onbeschoft naar Laura.
Maar het is een baby. Veel meer dan dit eet ie wss niet toch
Voor een baby lijkt het me echt genoeg.
Nu weet ik weer waarom ik nooit naar de radio luister. Het is slecht voor mijn ziel.
Maar geef je een baby gewoon pasta zonder dat het in een sausje heeft gezeten? Ik heb totaal geen verstand van baby’s, maar dacht altijd dat je die gewoon kleine hapjes van je eigen avondeten gaf?
Haha ik snap dat dit er dan erg karig uitziet. Los van het feit dat ons Wil de queen of karig eten is, is dit voor een baby prima. Het is de bedoeling dat hij het zelf eet. Kleine hapjes van wat jij ook eet kan goed hoor, maar niet elk eten is geschikt/fijn genoeg en sommigen doen een methode waarbij de baby zelf eet.
Edit: tot een jaar is melk het belangrijkst. Alles wat ze verder eten is mooi meegenomen. Dus het hoeft niet AVG te zijn. Een frikandel is ook prima (grapje)
Hahahah ik keek eerst deze en toen de originele: het is gewoon beide een grap. Dat kan niet anders
& zij was toch bekend ooit via dr rijke vader ofzo…? Of een “ik zoek een man” programma ofzo