Voor
Na
Goede coupe ja!
Is dat zijn eigen haar op de tafel voor hem? Haha
Ja haha! Ze hadden een staartje gemaakt en toen afgeknipt.
Ik vind deze beter geslaagd dan die van Wouter!
Nooit gedacht dat ik dit ging zeggen maar zo vind ik hem best nog een aantrekkelijke man
Ik vind hem sowieso heel aantrekkelijk
Dit had ie veel eerder moeten doen. Staat hem echt goed
Welke spelshow gaat hij presenteren?
Weet niet zo goed waar dit moet maar LaVieSanne is zwanger. Vind haar zo leuk altijd
Ah dit vind ik echt leuk!
Heeeel lang verhaal van Laura ponticorvo over dr te vroeg geboren baby… maar die comment van Josh V jaja baby had zin in een ander sterrenbeeld dus kwam lekker paar weken eerder?!
Mama’s buikje
“Denkt mama wel goed aan zichzelf??”
Ja ik kan laura normaal al niet hebben maar tijdens haar hele zwangerschap was ze echt nóg vreselijker. Die zoetsappige teksten van haar blehh
Maar weegschaal is het allerleukste sterrenbeeld, dan zou dr baby echt wel wat langer zijn blijven zitten hoor Josh
Ons meisje, ons wondertje, buikje…unfollow
Ja nadat ze keer op keer benadrukte dat je het vooral los moet laten wanneer je moeilijk zwanger kan worden was het wel klaar.
Die kon ik eerlijk gezegd ook niet plaatsen, dat iemand die zelf wat moeite leek te hebben dat zo voelt en nodig vind het zo te ventileren…
Ach beter dan maagje iig
Oh jaaa, dat was zij he. En dat voor iemand die zelf, volgens mij, niet heel gemakkelijk zwanger kon worden. Ik heb haar heel lang geleden unfollowed puur omdat ik helemaal gek werd van de hoeveelheid spon die zij postte.