Mommybloggerstopic #7

Die bekertjes lijken ook zo overduidelijk leeg te zijn, wat ontzettend dom allemaal. Lijken meer aankleed poppen dan kinderen

30 likes

Vooral die Franstalige(?) krant erbij doet het hem.

6 likes

Ondertussen bestaan mijn kinderfotoā€™s uit een palmboom-haar-stijl-met-strik en knikkers in mā€™n neus.

31 likes

Het erge vind ik nog dat die kinderen dus zo jong al meekrijgen dat ze op en top gestyled op de foto moetenā€¦ Dat je er met ā€˜simpeleā€™ of ā€˜normaleā€™ kleding er niet goed genoeg uit ziet ofzo. Lijkt me geen goede ontwikkelingā€¦

Misschien willen ze het zelf ook wel. Of willen ze hun moeder graag nadoen. Of met haar meedoen (welk kind wil dat niet?). Maar toch :thinking:

15 likes

Ik vind het ook affreus haha, maar ik denk dat die kinderen het wel heel leuk vinden om ā€˜modelletje te spelenā€™ (ik gok dat ze het zo noemen).

6 likes

:heart:

8 likes

Wowā€¦ ik volgde haar al niet om dit soort redenen (en omdat haar realiteit over het algemeen sowieso wat verder van mij afstaat)ā€¦ maar dit is wel echt serieus heftig.

1 like

Heb geen harde feiten natuurlijk maar ik denk echtttt dat Martine gewoon op FvD heeft gestemd (denk Wil ook trouwens). Krijg van haar ook ā€˜zp is traditie/Nederland is vol vibes. Weet niet waarom.

4 likes

Als ik moest gokken, zou ik niet-stemmer zeggen. Maar ik zit er wel vaak totaal naast met dit soort dingen. Waarschijnlijk zijn er zelfs mensen met een onderhoudsvrije betontuin die alsnog GroenLinks stemmen.

4 likes

Perfecte anticonceptie deze alinea

45 likes

Jeeeeeeeeetje

2 likes

Haar kinderen dragen ook geen kleding of outfits maar lookjes :woozy_face:

13 likes

39 likes

Die Iris zou een rolberoerte krijgen als ze zag hoe mā€™n dochter erbij loopt op de dagen dat haar vader dā€™r aankleedt: Paw Patrol-broek, roze glitterjurk, zwarte laarzen met lichtjes en 28 random in haar te korte haar gestoken speldjes.

20 likes

Denk je? Ik denk dat dat influencers echt 0,0 interesseert en zij weten ook wel dat niet iedereen hun smaak en mening deelt. Volgens mij zijn influencers vooral influencer voor zichzelf, en laten ze hun feed en content ook vooral om zichzelf draaien maar zijn ze ook weer niet zo wereldvreemd.

12 likes

Het zal me ook een worst zijn wat zij van mij, mijn leven of de garderobe van mā€™n kind vindt. Het lijkt me vooral erg vermoeiend en zonde van de tijd om altijd zo instaperfect te willen zijn. Dan liever een bij elkaar geraapt zooitje.

3 likes

Vind dit ook weer stomme opmerkingen. Ik zelf vind kinderkleding en kinderen stylen ook ontzettend leuk, ieder zijn hobby. Zelf zal ik nooit andere ouders er op veroordelen en ik vind Iris daar ook niet het type voor

18 likes

Ik vind Iris juist super leuk. Werkt volgens mij keihard en altijd bezig om te zorgen dat haar kids het naar hun zin hebben. Ik vind haar ook altijd positief overkomen en redelijk nucht

Wat betreft de kleding heb ik vooral het idee dat ze het gewoon oprecht leuk vindt om haar kids leuk aan te kleden, vooral om haar kids zelf er een plezier mee te doen. En ze koopt volgens mij net zo goed dingen van de zara en hema als de duurdere merken.

Ze kleedt haar kids tenminste niet in 10 tinten beige :joy: maar lekker kleurrijk.

5 likes

Oh dan vatte ik je bericht verkeerd op aangezien je haar content op je eigen situatie en kleding van je eigen kind betrok.

Maar goed, weten wij veel of het haar veel moeite kost, misschien vindt ze dat wel heel leuk en gaat het dan vanzelf.

4 likes

Volgt iemand hier Shirley Visser?
Ik vind dat zij zo vaak zo enorm kan klagen over haar kinderen.
Nu ook weer.
Ze krijgt een weekendje weg gespont, maar toch weer vooral benadrukken dat haar kinderen elkaar de hersens hebben ingeslagen het hele weekend.
Snap echt die frustratie wel hoor en kan het stukje ā€˜eerlijk over ouderschapā€™ ook wel waarderen, maar het lijkt me voor die kinderen echt naar om over een aantal jaar overal terug te lezen dat je moeder alles maar zwaar en vermoeiend heeft gevonden.

9 likes