Mommybloggerstopic #7

Ja in de reacties op de post waar ze ervaringen vraagt over geur- en smaakverlies zijn er ook veel mensen die t hebben over etherische oliën, daar zat ze ooit al in toch? Dus dat past mooi in d’r straatje

1 like

Die olieën is volgens mij om je neus weer te trainen om dingen te ruiken. Omdat het maar 1 sterke geur is moet dat blijkbaar helpen. Gaven mensen ook aan mij als tip toen ik niks kon ruiken. Maar ik was de hele dag aan kaarsen en kruidenpotjes aan het ruiken, hielp ook :sweat_smile:

Ze is drie keer naar MURICA geweest, dan krijg je dat blijkbaar :joy:

1 like

Voor mij is een multi mama supplement een fles wijn en een espresso achterover slaan om vervolgens de multi mama uit te hangen: luiers verschonen, koken, snot neuzen vegen; modder en zand opruimen, speelgoed zoeken, bedden verschonen, flesjes uitkoken.

—-

Anders wat; Ik ga even helemaal niet lekker op die outfits van de dochters van Iris Zeilstra de laatste tijd, man man, Kastanjes zoeken in een volledig gestylde ‘ volwassen vrouwen’ outfit. En dan ook nog in de stories zeggen; “ naaaaaa ik vind het zo leuk dat jullie vinden dat ik mijn kinderen zo leuk aankleed, ik doe er echt geen moeite voor hoor, vind het gewoon leuk en pak wat bij elkaar”. Tuurluk.

Nou meit, ik zou haast zeggen dat ik moedwillig mijn dochter voor lul laat staan met haar Hema regenlaarzen en joggingbroek als we naar het bos gaan om kastanjes te zoeken ( zijn die er überhaupt al?!).

24 likes

Volgt hier iemand Lifesabout? Had getweet over t event van Tisjeboyjay en hij shamed haar via Instagram. Tienvanwil reageerde erop dat Geertje een NSB’er is :expressionless:. Dit is toch niet meer normaal…

7 likes

Deze vrouw is echt alle connectie met de realiteit verloren voor mijn gevoel… schaamteloos

13 likes

Ik zie Martine haar comment er niet meer bij staan. Die parallel die zij ziet tussen de oorlog en Corona hebben we ook al eens eerder gezien, heel bijzonder

10 likes

Dan hoop ik ergens dat ze door heeft dat haar gedachtegang fout is, maar betwijfel het, aangezien ze dus eerder zulke uitspraken heeft gedaan

1 like

Welnee ze ziet alleen wel in dat het bedrijfstechnisch geen slimme uitspraak is… Maar ik geloof écht niet dat ze het door heeft :cold_face:

21 likes

Die Tien is echt volledig ontspoord.

20 likes

Mijn God…

Wat is het verhaal?

Jay (soort insta grapjas comedian) wil een show doen. Maar wat heeft de NSB hiermee te maken?

Nou als je t mij vraagt helemaal niks, maar ik denk dat martine die tweet die erbij staat een ‘nsb actie’ vindt

1 like

Is er al iemand aan het promoveren op dit radicaliseringsproces van influencers?

43 likes

Ik ken die Iris niet en ging even kijken. Maar haar hele insta is een grote crinche, wow.

1 like

Om te kotsen toch. Niet inzien hoe erg COVID-19 is.

2 likes

Ik snap ook echt waarom Will zowat 30k meer volgers heeft. Misschien deelt ze Tien haar mening rond Corona wel, maar dergelijke uitspraken zijn echt de strop om je bedrijf. En terecht.

15 likes

Wat staat er trouwens absurd veel spon/ads in KC’s Instafeed. Niets spontaans aan zo :money_mouth_face:

2 likes

Draagt jouw kind HEMA?! Dan loopt het zeker wel voor gek! :anguished:

Ik vind die outfit van die kastanjefoto echt iets wat past bij figuranten uit die film Kruimeltje :grimacing:.

Ik kan echt niks met zulke outfits bij kinderen.

6 likes

Vooral ook die tijdschrift waardige foto’s waarop t kind met een zonnebril op een krant oid leest. Welk kind van die leeftijd doet dat nou (spontaan)? Of een foto eerder dat ze weer naar school gaan en dan beide kids met een beker “koffie” over straat lopen :woozy_face:

10 likes