Mommybloggerstopic #7

Ik vind dit altijd zo’n dooddoener: wat dan nog? misschien zijn er nieuwe mensen die het er over willen hebben? Alsof je met je vrienden het altijd maar 1x over iets hebt.

3 likes

Snap ik! Maar ik wilde voorkomen dat de discussie weer ontketend wordt

3 likes

Volgens mij was ie zelf ook niet helemaal content ermee want zag net op insta dat ie weer naar de kapper was om het iets korter te laten knippen.

Haha echt? Na tig x in die vlog gezegd te hebben dat ie er ‘oprecht heel blij mee was’. Ging daar sowieso gelijk aan twijfelen, juist doordat ie het woord ‘oprecht’ zo vaak gebruikte haha. Kwam daardoor niet meer daadwerkelijk oprecht over :stuck_out_tongue:

2 likes

Zo jaloers altijd op die projecten van Hans de man van shifra​:heart_eyes::heart_eyes: dacht dat het een of ander high end merk commode was maar dat heeft ie gewoon zelf gemaakt. Sick

62 likes

Wauw :heart_eyes:

3 likes

Heel tof en knap! Zie dit soort commodes steeds vaker voorbij komen, ook dat de man/vriend van diegene het dan heeft gemaakt. (Hebben ze allemaal dezelfde man ofzo?). Doe mij ook zo’n handige vent!

6 likes

Kan die discussie trouwens via enkele woorden in de zoekgeschiedenis niet vinden maargoed.

Die kast is inderdaad echt :smiling_face_with_three_hearts:
Sowieso hebben idd veel echt zo’n handige man ( en/ of zijn ze zelf mega handig) en hebben ze de mooisten zelfgemaakte interieur dingen.

1 like

Maakt niet uit! Bedoelde het niet zo bot als dat mijn eerste bericht missschien was. Het ging 16 dagen geleden ook over de achternaam van Rachel en dan specifiek over die 20%. En omdat jij die 20% ook noemde dacht ik even van ‘daar gaan we weer’ :innocent:

Ik blijf me verbazen over de enorme omzet die je binnen kunt halen met een online programma. In dit geval Sanny: 400 deelnemers x 397 euro is dik 150K aan omzet voor 1 cursusronde. Ik moet echt dingen anders gaan aanpakken in mijn eigen bedrijf :laughing:

17 likes

Kun je meteen Jorg sponsoren, wat han-dig​:clap:t3: :joy:

Wat krijg je eigenlijk voor die 400 euro?

Vind dat zo suf trouwens om 3 euro van de prijs af te halen. Dat trucje kennen we nou toch wel. Doe dan 380 ofzo. Als grote mensen onder elkaar.

6 likes

Veel LOA dingen

1 like

Toegang tot het universum

17 likes

Miraculeuze genezingen? Of zit dat in een aanvullend pakket. Of moet ik daarvoor bij Joe Dispenza wezen.

1 like

Nee daar heb je de EMB bloedtest voor nodig.

De Energetisch Morfologische Bloedtest bloedtest?

2 likes

Het is echt een prachtig verdienmodel. Influencers zijn ineens allemaal een soort LOI geworden. Maar dan zonder docenten, zonder de mogelijkheid tot interactie, zonder vakkennis en met bij elkaar geshopte informatie in een leuk format. Slim ondernemen is het zeker.

15 likes

Ja echt hè, en de overheadkosten zijn zo goed als nul, echt heel makkelijk verdiend :joy:

2 likes

Ik zou een LOI cursus muziekmaken kunnen geven maarja muziek=je doet het toch wel gratis? Voor ExPoSuRe? Dus dan ben je ook snel klaar.

2 likes

Nee niks is gratis hoor. Gewoon #bijdebakker tweeten

1 like