Mommybloggerstopic #7

Zag net in een stukje van josh v haar dochtertje steppen op een gouden (nouja, goudgekleurd) step door de glimmende lobby van het okura…

Dat is toch next level bling allemaal :o

9 likes

Maar dat is toch elke taart…
Nijntje taart, wat is er Nijntje aan? Staat alleen een Nijntje op. Had er een dino opgezet en het was een dino taart :sweat_smile:

7 likes

Ik vond het mooie aan die step dat het gewoon een goudgespoten 2ehandsje is. Love it!

25 likes

Haha ja ik ben dan denk ik van de kindertaartenmaffia, maar ik vind dat als je een dino/nijntje/whatever taart wil er dan verschillende -liefst eetbare - aspecten op moeten zitten. Dit is gewoon een ‘volwassen’ plain taart met een speelgoedje erop…

Edit: ik zeg verder niks over de context of dat dit kind zielig is, die zal vast blijnzijn geweest, ik vond gewoon de foto met de tekst op zichzelf grappig.

3 likes

Haha ja misschien ben ik gierig maar volgens mij zou dat een vermogen kosten :joy:.
Ik maak de taarten voor m’n kinderen altijd zelf, en ook alleen met “een element” :stuck_out_tongue_winking_eye:, en ze herkennen ze tot nu toe gelukkig wel :see_no_evil:

7 likes

Normaal ben ik het wel eens met al het commentaar op de inta-proof beige kinderverjaardagen. Maar in haar stories erna hebben ze allemaal gekleurde vlaggetjes, hoedjes etc. Zeker geen beige verjaardag. Misschien wilde hij gewoon een chocoladetaart?

2 likes

Gelukkig zijn kinderen niet zo ingewikkeld als ouders als het gaat om simpele dingen als een taart. Zolang een kind de leeftijd heeft om nog niet echt te beseffen of die taart de naam ‘dinotaart’ wel mag dragen, is een taart met een dino, een dinotaart!:joy:

7 likes

Medelijden met kinderen wiens ouders niet genoeg geld hebben om een verjaardag te vieren. Die nooit een kadootje kunnen krijgen of een kinderfeestje.

8 likes

Neem je die opmerking niet een beetje te serieus?

Ik heb knutselwerkjes en tekeningen gezien van kinderen die moeilijker te ontcijferen waren, dus met een plastic dino erop kan ik me voorstellen dat het kind gewoon hartstikke blij was met een dinotaart.

4 likes

@Sarie

Niet zo serieus nemen. Ze zullen vast een goed leven hebben, vind 't gewoon lelijk en saai die kleuren

Maar goed dat zullen mensen ook zeggen als ze mijn hysterische kleurencombi’ s zien die ik als kind droeg

Ik snap wel dat dit niet het echte leed in de wereld is

5 likes

Misschien zo’n beige feed ook niet zo serieus nemen dan😉

2 likes

Van wie is die taart dan?

3 likes

Ik vond het juist tof dat dat een step was van 10e via marktplaats, die met een action bus goud is gespoten haha. Had ze van haar tantes gekregen als verjaardagscadeau. Bij haar is vaak alles zo over de top, dat ik dit kon waarderen.

6 likes

Zelfspot is altijd goed :wink:

Van Michelle bollen. Maar is toch leuk, die aardse tinten met een dino er op, maakt het juist realistisch vind ik.
Dino’s waren toch helemaal niet paars of oranje ofzo

Pardon

105 likes

Mijn ogen: zien plaatje
Mijn brein: DIIINOOO BABIES ZIJN OKEEEEE

72 likes

Huh? Sinds wanneer noemt Rachel de Huismuts zichzelf ineens weer bij haar meisjes naam ( in haar insta bio). Moet ze zelf weten hoor, maar het was altijd mevrouw van Sas dit en team de Sasjes voor en na.

Of heeft dit te maken met haar nieuwe ‘ ik ben 20% Indonesiër’ - campagne?

1 like

Kan me vergissen maar dit is al een keer uitgebreid besproken hier volgens mij (incl. bijbehorende discussie)

1 like

Ow, dan vergeet wat ik heb gezegd. :face_with_hand_over_mouth: