Leuk! Good for her. Hoop dat ze een fijne vakantie hebben.
Is Mallorca het nieuwe Bali??
Dat was Texel toch al? Of loop ik alweer achter
Bali is nog dicht 🥲 en moet je 8 dagen in quarantaine als het je al lukt om heen te gaan.
Zag net op insta dat een story van een kind verwijderd was vanwege teveel bloot. Weet niet of ze dat al langer doen maar ik ben blij met de ontwikkeling. (Hoop dat ik het kind voldoende onherkenbaar heb gemaakt, zo niet dat haal ik het direct weg.)
Edit: foto verwijderd ivm accountnaam erbij
Opzich goed onherkenbaar maar het account staat er nog wel dus als ik jou was dan zou ik gewoon de bovenste helft eraf knippen dat je alleen de tekst laat staan. Dan worden mensen ook niet getriggered om het account op te zoeken of te volgen.
Edit ik vind dit ook eigenlijk heel heftig om te lezen zo’n stukje over een 3 jarige voor letterlijk iedereen, omdat zij hier zelf 0 zeggenschap over heeft.
Als een vriendin van mij een reis insta had en me voorstelde als “Bergamot is een schatje en altijd in voor gekke dingen. Ze houdt van eten en vliegen maar wil wel altijd dr beer bij zich” ofzo dan zou ze die tekst met me checken (neem ik aan) en als ik het niet cool vond dan kan ik zeggen dat ik het niet wil en deze 3 jarige kan dat niet.
Ik vind dit altijd moeilijk. Want zo’n story staat er 24 uur en zo’n screenshot hierboven voor ‘altijd’. Ook al is een kind onherkenbaar gemaakt, het valt toch wel te achterhalen. Liefst zou ik helemaal geen foto’s van kinderen zien hier want we houden het zo toch in stand met zijn allen.
Ja je maakt zo toch reclame voor zo’n account of je brengt het bij een relatief groot publiek. Terwijl de kans groot is dat niemand dit anders zou zien hier (iig ik niet).
Doordat de account naam er duidelijk instaat is het heel makkelijk te achterhalen en idd een story is na 24u weg maar zo’n screenshot staat hier een stuk langer.
Ik kan me ook voorstellen dat een ouder met voortschrijdend inzicht het erg vervelend is als je erachter komt dat er oude screenshots van je stories op een forum staan. En dan kan ik me voorstellen dat dit forum dan een van de minst vervelende is…
Heb de foto weggehaald!
Wellicht nieuwe forumregel? Over accountnamen niet in beeld / helemaal geen kinderen op beeld delen?
Lijkt mij iig een hele goede stap hier op het forum. Ik ben voor
Misschien ook ter discussie: die kinderen van influencers niet bij naam te noemen. Doen de FF-moeders hier ook, die noemen de naam van hun kind ook niet online.
Ik moest hier een beetje om lachen… wat - behalve die plastic dino die je op elke random taart had kunnen zetten - maakt dit precies een dinotaart?
Lijkt eerder op een aasgier
Als ik een dinotaart had gewild en ik kreeg dit zou ik echt teleurgesteld zijn.
Maar deze past op de beige feed.
Echt medelijden met de kinderen die opgroeien in een sepia leven
De 3 lagen symboliseren de tijdsperiode van de dino’s. De tijd die Mesozoïcum genoemd wordt bestond uit drie periodes; het Trias, het Jura en het Krijt. Tijdens de Trias verschenen de eerste dinosaurussen en in aan het einde van Krijt.
eDUcAte yOuRssElf
Medelijden? Vind dit echt een heftige uitspraak. Het kind heeft werkelijk alles wat zijn hartje begeert.
Verkeerde topic.