Dan mag je in mijn groepje!
En ik wil ik graag in het groepje die het Wyldepad klusteam een stelletje kinderachtige lapzwanzen vindt. Behalve de 3 mensen van het project team.
Dan mag je in mijn groepje!
En ik wil ik graag in het groepje die het Wyldepad klusteam een stelletje kinderachtige lapzwanzen vindt. Behalve de 3 mensen van het project team.
Is hij ook een Wine Mom? Dat had ik nou nooit achter hem gezocht
Sorry maar mijn wijn wordt altijd geopend door mijn sommelier. Voel ik me nou niet bepaald een kneus door.
Hahaha oeps. Een fles wijn op maken kan ik wel. Een open maken daarentegen.
Ja Wout doet graag een adtje wijn! The classiest of all.
Naja hier ben ik het wel mee eens. Tenzij je een hand mist ofzo
Ja het zal vast eenvoudiger zijn dan dat ik in mān hoofd heb. Maar ik vind het wel vrij decadent om te doen alsof het een onmisbare vaardigheid is ofso.
Voor alle meiden die nog buitengesloten waren door Wouter. Hiermee lukt het jullie ook om een kurk uit de fles te halen.
Je bent je affiliate linkje vergeten
Tjuu ik word nooit rijk zo!
Pfff heb er 31 die haar volgen, brb š„²
Tijd voor een grote schoonmaak.
Omg ik heb 3 accounts en dat zijn alledrie proffesionele accounts (een tattoeerder, insta shop en een duurzaam merk, Iām so proud of my family & friends rn
Hahaha als je als tattoo artist antivaxxer bentā¦
Ik moet echt lachen om instagrammers die nu allemaal deze post delen;
Die tessdewi heeft zelf continue filmpjes van haar zoontje in haar story die naakt in bad ligt en noem maar op, misschien daar ook eens mee stoppen
Beter laat tot inzicht komen dan nooitā¦
Hij was ook weer zo lekker neerbuigend toen Elise de tv-standaard eraf haalde, dat het zo knap was dat ze snapte dat ze dat aan de onderkant moet doen. Wat een lul.
Zij tagt de hele tijd een meid die ik ken in haar storiesā¦
Want dan zie ik weer bij haar en wat ben jij aan het doen @ die tessdewi
Elise & Wout zijn toch ook weer aan het hengelen naar iets van een Dyson spon als ze wederom 5 minuten van de vlog besteden aan beelden dat ze op hun knieƫn het eten zitten op te ruimen met een doekje?!?
Ohh en een nieuw stereoset van Boseā¦