Het zijn twee engelse woorden.
Als je naar https://howjsay.com/ gaat kan je de woorden afzonderlijk van elkaar intypen en worden ze voor je uitgesproken.
Nou ja ik hoop zelf toch dat als ik zwanger ben dat ik ook nog mezelf ben en niet alleen maar zwanger. Het is overigens niet alleen nu ze 37 weken zwanger is maar het valt me sinds de onthulling al op. En ik snap echt dat je veel over je zwangerschap post, maar zij weet het echt in iedere totaal ongerelateerde post te betrekken en dat irriteert mij gewoon een beetje. Maar ik volg haar al meer dan 15 jaar dus ga hierom niet ineens ontvolgen.
Over wie hebben ze het dan? Ik ken alleen die boze oostenrijker van begin van de vorige eeuw.
Misschien moet daar eens een hek omheen, dat we niet elke 100 jaar weer met de gebakken peren zitten.
“Ik vind mijn ingewanden leuk”
ik vind het gewoon zo zielig voor haar dat dit gefilmd is ik voel de pijn gewoon. Dat je zo onderuit gaat in het openbaar, a la. Maar dat het dan ook nog tot in alle eeuwigheden te bewonderen is op internet…arme meid.
Volgens mij was dit in scène gezet
oh ik ben serieus opgelucht haha heb soms overmatig medelijden met random strangers op het internet. Het was ook wel een redelijk bizarre val natuurlijk.
Haha ik heb een keer echt zo’n smakkert gemaakt, na een schoolexcursie bij Heinz.
We kregen een doos vol ketjup mee en er zat in de stoep bij de ingang van dat mega kantoor en steentje los.
Die doos vloog uit mn handen, en ook 'ketjup; uit mijn knie. Recht voor zo’n kantoorpand met ramen, en klasgenoten die stonden te lachen. (ipv helpen)
Voelde me zo stom, achteraf eigenlijk alleen maar stom dat ze zo stonden te lachen en niks deden want ik had echt pijn.
Of van lef.
Als je geen fles wijn open kan maken, ben je een kneus. Aldus Wouter in de laatste vlog.
Ik kan geen fles wijn openmaken, dus ik mag niet bij het groepje van Wouter zitten! Wat jammer nou!!!
En flessen met draaidop zijn waarschijnlijk te ordinair voor hem.
Prosecco met een draaidop is heerluk! Gelukkig hoef ik mijn mannelijkheid niet te laten afhangen van het draaien aan een kurk.
Ik mag er ook niet bij! Ik begin wel een groepje voor mensen die van goedkope zoete witte wijn van de lidl houden. Inclusief draaidop
Haha jeetje. Ik vind echt precies helemaal niks leuk aan die Wouter.
Mijn respect-o-meter gaat meteen helemaal omhoog als iemand een fles wijn kan openmaken
Net als spugen op de stoep, zo stoer! Zoveel respect:heart_eyes:
Ik wil bij jouw groepje
Iedereen kan een fles wijn openmaken als je 1 of 2x goed meekijkt wanneer iemand het doet is er weinig kunnen aan.