Oh wat is dit erg
En op de fiets lekker alles tussen de spaken
Nieuw in de lijst van trauma’s waarvan ik niet wist dat ik ze kon herbeleven
Omg jaaa
Die video van wil&tien btw 1 outfit, 2 bodies (wel een leuk concept). Maar staat willwmijn vervelend in het midden en tien in een hoekje gedrukt. Had die lamp/plant ff wat meer ad kant geschoven?! Wil staat op het begin ook echt voor martine. Stoor me daar echt aan
Huh waarom zeggen ze goeds en goesto. In welk universum spreek je guts uit als goeds.
edit: Willemijn zegt dat ze ‘de flamingo’ gaat dansen want het is een spaanse rok
Op zich wil ik wel guts gusto nomineren voor stomste kledingwinkelnaam ooit
Irriteert me echt hoe iedereen het uitspreekt, als je een samenwerking aangaat dan is het minste wat je kan doen het merk goed uitspreken.
Ik raak ook altijd helemaal verstrikt in m’n woorden als ik die naam uit moet spreken
Ik vind het ook de stomste kledingwinkel ooit
Maar dit klopt niet helemaal hoor, als ik haar afgelopen 10 posts bekijk dan wordt letterlijk in iedere post haar zwangerschap benoemd. Ik volg haar omdat ik haar wel een leuk mens vind. Ik merk alleen dat ik sinds haar zwangerschap wel wat minder enthousiast ben geworden.
Ik heb echt zo’n error van die zorgeloze family vakantie foto’s van Sanny.
In Spanje dragen ze zelfs op straat een mondkapje volgens mij - maar zij vast niet.
LOA’ lekker covid naar je. En dan straks zeker gewoon weer naar de winkels en de kids op het kdv brengen? Bah.
Edit: oke ik zie dat Ibiza geel is. Dus quarantaine erna hoeft officieel niet nee. Excuse
Iemand hier vroeg zich laatst of het nou echt gerenoveerd werd of alleen aangekleed. Ze zei laatst dat het nu idd aangekleed wordt en de badkamers in januari ofzo gerenoveerd worden.
Zit je dan op je dure vakantie in een huisje met kutisolatie en een 40 jaar (ofzo) oude badkamer
Haha! Ja ik snap er ook weinig van.
Ik kan de stijl van het park nog niet echt voor me zien. Ze heeft kringloopspullen, maar zag vandaag in haar stories ook een of andere bonte ‘streetart’ op de huisjes. Wel echt benieuwd naar het eindresultaat.
Ik vond het eerst ook heel stom, maar eerlijk: ze doet gewoon wat mag. Je ziet alleen maar beelden dat ze ergens buiten is, ik zie nauwelijks tot geen andere mensen op de beelden, dus logisch dat ze daar geen mondkapje op heeft?
Ibiza is zoals je zegt geel nu, dus je mag er gewoon op vakantie.
We kunnen wel gaan kijken hoe streng elke influencer regels volgt, maar dan zijn we de komende tijd met versoepelingen nog wel even bezig.
In Spanje dragen ze op straat buiten, ook op het strand als je daar loopt, in principe mondkapjes …
Eens in de zoveel tijd check ik de IG van Isa Kr.iens om te zien of mensen die ik volg haar volgen zodat ik ze kan ontvolgen (deze week 0 awesome).
Maar bepaalde mommybloggers zijn wel van het padje af zo blijkt onder een post met een boze Oostenrijker.
Hmm dat wist ik niet, maar dan nog: ze is steeds compleet alleen op de foto’s of met man en kind in de buitenlucht ook nog eens. Je ziet maar zo’n kleine fractie van wat iemand doet op een dag, vind het wat overdreven om dan iemand Corona te wensen.
Dit is hoe ik mijn moestuintjes water geef haha
Haha wat? Aansteller
Eh ja, ze is 37 weken en haar baan is letterlijk van alles over zichzelf vertellen. Wat verwacht je? Ik vind het ook saai dat veel influencers momfluencefs worden, maar dan denk ik: ontvolgen en iemand zoeken die je wel leuk vindt.