Nouja heel eerlijk gezegd heb ik tot nu toe ook bijna alleen nog geklaagd in mijn zwangerschap. Niet voor iedereen is dat alleen maar genieten.
Haha precies dit viel mij ook op. Maar altijd zo geweest toch? Nu identiteit en (af)tellen zwanger, daarvoor bruiloft en daarvoor hardlopen. Ik volg haar heel graag want het is een van de weinige âinfluencersâ waar ik mezelf in herken (wat zegt dit over mij?) maar juist omdat ik (nog) niet zwanger ben boeien haar posts me gelijk een stuk minder. Tegelijkertijd: ik ben jaloers op jaar focus. Mijn hoofd denkt altijd aan 80 dingen tegelijk en ik ga nooit ergens Ă©cht voor, dat zijn eigenschappen die ik best kan waarderen in een ander! Als ik al ergens naar aftel of iets in dagen bijhoud is dat altijd gerelateerd aan de zooooveelste werk deadline.
Ontvolg haar gewoon en bespaar jezelf de neiging te schreeuwen tegen een random persoon op instagram.
Best knap dat dit je nog niet opgevallen was
Nou idd, veel te simpele gedachte, even loslaten en genieten
Er worden nog meer dingen genoemd dan alleen de zwangerschap. Je mag het ook best wel kut vinden allemaal, alleen of je dat dan 100% van de tijd met je volgers moet delen kan je je afvragen.
Uiteindelijk is het toch aan haar wat ze wil delen. Als zij door haar zwangerschap niet lekker in haar vel zit, kan ik me voorstellen dat dat ook uitstraalt op andere aspecten van haar leven. Als je dat dan zo irritant vindt (en het geen irritainment meer is), ontvolg diegene dan gewoon en ga iemand volgen die je wel positief vindt.
Ik snap echt niet waarom je iemand zou volgen als je vindt dat diegene teveel zeurt/teveel gefocused is op best levensveranderende gebeurtenissen zoals trouwen of een kind/anders in het leven zou moeten staan?
En als je dan naar haar insta gaat post ze over: haar lievelingsdrankje, haar balkon, dat ze 37 weken is en de baby van haar nog wel even mag blijven zitten, dat ze de hand op buik pose doet, dat ze ontbijt, zweetoksels heeft? Denk eerlijk gezegd dat jullie ook vooral zien wat jullie willen zien?
Die broek is zo lang ze heeft geen dweil nodig.
Dit inderdaad. En dat blijft altijd de circle of this forum. Op alles en iedereen commentaar leveren maar bij zoiets: dan ontvolg je haar toch? Dikke eyeroll.
Zo hey dat haar van Tien is volgens mij echt helemaal kapot gebleekt
Ik was al vierhonderd keer met een voet er in blijven hangen en op mân nek gegaan. En flink bosje stro op dâr hoofdâŠ
Ironisch dat ze een speech deelt: the good earth is rich and can provide for everyone.
Ja everyone but de bijen en de vogeltjes en andere ecosystemen in je eigen tuin.
Huh, ik snap echt niets van die broek. Bij mij zou hij trouwens minstens net zoveel te lang zijn, dus dat snap ik wel maar dat je die dan zo draagt? Dan blijf je toch overal achter hangen, glijd je uit, en je kunt hem alleen binnenshuis aan om mee rond te schuifelen?
Ik snap de verbazing niet echt, neem aan dat ze er buitenshuis laarsjes onder draagt waardoor hij een normale lengte wordt.
Heb je het filmpje gezien?
Want hij is zoveel te lang dat hij volgens mij met geen een hak wel de goede lengte is. Hij zit als een sok om haar voet en steekt daarvoor nog een heel stuk uit. Als hij maar een paar centimeter te lang was snap ik dat dat inderdaad de reden/oplossing zou zijn.
Oja weet niet ik kan me van de flaredjeans dayzzz op de middelbare nog wel herinneren dat ze ook zo over grond sleepten tenzij ik mân ultrapuntige cowboyboots er onder aan deed
haha ok, misschien ligt het ook aan mij hoor, ik ben zonder zoân broek en schoenen al zo
dus het lijkt me zo ongemakkelijk
Die broek is echt absurd veel te lang. Niet zomaar een beetje op een laarsje berekend, hier had makkelijk nog wat af gekund. Ziet er zo niet uit.