Mommybloggerstopic #6

Precies dit heb ik ook​:joy::joy::joy:

Ik dacht vandaag, wishful reading was dat van mij denk ik :joy:

Ah weer een nieuw voorproefje van de ‘grote verrassing’ van Huismuts op haar insta. Lijkt toch wel een zwangerschap als ik de reacties bekijk…?

“Ken je dat stel uit Den Bosch dat… “ zwanger is? Nou dat zijn er echt wel meer.

Sorry maar dat hele baby/zwangerschap raden vind ik zo vreselijk hier. Of ze het nou uitlokken of niet, is gewoon niet gepast.

2 likes

Ik ben 't niet!

4 likes

Haha ja daarom is het ook zo belachelijk dat ze het steeds over “dat stel uit Den Bosch” hebben. Wat voor verassends kan daar achter passen :sweat_smile:

Waarom vind je dat zo vreselijk? Als zij zeggen: ‘raad maar’, is dit toch gewoon één van de opties. Ik zie het probleem niet.

7 likes

Omdat zwangerschappen/baby’s een onderwerp is waar je - in mijn ogen - gewoon voorzichtig mee moet zijn.

Ben ik het normaalgesproken helemaal met je eens, al zeggen zij letterlijk dat je mag raden icm de bewoording onverwacht/in paniek/toch veel blijdschap. Ik vind deze situatie dan wel de zeldzame uitzondering.

18 likes

Ja ik snap wel wat je bedoelt!
Maar het filmpje wat ze vandaag hebben geüpload is duidelijk een referentie aan filmpjes waarbij familie en vrienden een echo te zien krijgen en daarvan schrikken. Vandaar dat ik het noem…

Edit jezus typefouten

1 like

In de comments denken veel mensen een tweeling. Past wel bij de reacties in de video inderdaad

3 likes

Oh man man dat zo ontzettend uitmelken van persoonlijke stappen in je leven vind ik wel lastig hoor, teasers en alles.

24 likes

Die jongen op het laatst zegt ‘is wel een grote stap’ ofzoiets? Lijkt me niet echt iets wat je zegt als je in verwachting bent haha.

2 likes

Bij de zwangerschap van Rosie hebben ze het toch juist best wel lang stil gehouden? Volgens mij heeft ze het toen pas met 20 weken met een vrij ‘ingetogen’ post op instagram bekend gemaakt. Zou het best opvallend vinden als ze er dan nu bij een zwangerschap ineens een heel bombastisch verhaal omheen maken.

Ik denk dat ze een huis op Bali hebben gekocht ofzo.

2 likes

Ik zou t ook wel een beetje een anticlimax vinden als ze dus wel zwanger is. Heel leuk voor hun maar dat hoeft toch niet zo overdreven aangekondigd te worden, ookal is 't een tweeling. Heel heftig en misschien niet verwacht maar zoveel mensen krijgen een tweeling, maar als ik dan idd de filmpjes zie denk ik dus wel aan een derde of derde en vierde

Ze heeft haar baan als influencer opgezegd en gaat nu een kantoorbaan nemen. Weg luxe, weg spon, weg oneindige vakantiedagen. Wel een grote stap ja! :'D

38 likes

Het is sowieso iets wat voor hen GeWeLdIg is en je als kijker denkt; ja oké, leuk voor je. Of zijn er echt volgers die dan net zoveel blijdschap voelen alsof het je beste vriendin/zus is?

17 likes

Ze heeft net een kantoorpand genomen dus lijkt me niet

Ik gok op een drieling

3 likes

Wel heel verwarrend hoe je daarmee in paniek bent maar later toch blij. Lijkt me niet ineens dat je op een koopcontract valt met je pen en per ongeluk tekent

Anticlimax denk ik ook ja

6 likes