Misschien de woning boven hun gekocht en ze gaan het aan elkaar schakelen of een hotel of b&b beginnen?
https://www.instagram.com/p/B_-gnl1g37_/?igshid=p0x3kddho0er
Ze heeft afgelopen mei met deze insta post opzich wel duidelijk gemaakt dat ze compleet zijn met pip en rosie…
Ik stem op huis verkocht en terug naar amsterdam waar ze een bouwval hebben gekocht en ras haar styling kunsten op kan loslaten
En toch ben ik nu dus buitenproportioneel nieuwsgierig
Haha nee oke maar ik kan me die paniek ook wel weer voorstellen na zo’n grote investering? “Shit we hebben net een huis gekocht??? Hebben we dit echt gedaan?? Help???”
Ik vind het echt irritant dat ik hier zo nieuwsgierig van word, ik volg haar verder niet eens.
Vind het filmpje wel van die typische zwangerschapsreacties.
Ja maar zouden vrienden en familie daar zoooo leip op reageren?
Als een van mijn beste vriendinnen (zus/dochter/whatever) een huis op Bali zou hebben gekocht, wel denk ik hoor, vind dat zelf best een dingetje en niet iets wat je tussen neus en lippen door vertelt.
Nou laat me raden. Ze gaan weer verhuizen.
Tja of juist omdat ze het niet gepland/verwacht hadden?
emigreren.
Ik denk ook een stuk land/huis o.i.d. gekocht op Bali. Vooral omdat die laatste gast zegt: ‘dat is best wel een grote stap’. Beetje apart als dat op een baby slaat.
Waar halen ze het geld vandaan!?
same! lol
Ze zijn best wel familiemensen en hebben veel hechte vrienden (denk ik) in Nederland. Denk dat ze daarom niet zullen emigreren. Maar wellicht een 2e huis in het buitenland!
Ik denk het ook, die Merel von Carlsborg die weet het blijkbaar al en zegt dat linke lou’tje en Esmee van Otis dit fantastisch gaan vinden, dus sowieso iets hipster spiriwirries op Bali
Ik denk dat ze misschien zelfs al deze mensen geïnstrueerd heeft om heel erg overdreven te reageren
Ik denk niet iets met wonen in het buitenland. Dan reageert je moeder toch niet zo enthousiast lijkt mij.
In de reacties gokt iemand op camping Bakkum gekocht en nu zit ik alweer veel te lang te speuren op overnamesites
Ik denk niet iets in Bali of buitenland hoor, vooral niet in deze tijd.
Ik denk dus een familyproof hotel openen! Gezien daddyhox’ achtergrond en dan kan Huismuts de kamers stylen
Zoiets denk ik ook. Ze zeiden toch ook dat de mensen die het goed raden iets leuks kunnen verwachten? Misschien gratis overnachting (of korting als teveel mensen dit raden)?