Mommybloggerstopic #6

Ik moet hier echt veel te hard om lachen…

3 likes

Ik ga stuk.

Ik ga voor; huis verkocht en toch weer op zoek naar een huis in Amsterdam. Beetje a la Elise stijl.
Of ja of toch zwanger ( heb het idee dat drie kids het nieuwe twee is ofzo).

5 likes

Hahaha ja echt irritant! Of als vloggers zeggen in een vlog “ik ben echt met een super leuk, geheim project bezig, maar daar mag ik nu nog niets over zeggen” :expressionless:
Tenzij je bij de geheime dienst werkt, zeg je dit toch ook niet zo tegen je vriendinnen.
Maargoed, het zal wel werken (traffic genereren naar hun pagina/blog/YouTube kanaal)…

2 likes

Dat gezin dat een huis kocht in Den Bosch maar d’r bekant nooit was dus maar weer weg gaat.

Maar geen idee, ze heeft ook sinds twee weken een kantoor in de stad daar aan de gang geweest. En totale paniek en een huis kopen, een huis gaat meestal niet oepsie dan denk je toch eerder aan een kind of iets werk gerelateerds

2 likes

Vind je misschien leuk om naar te kijken. :wink:

2 likes

Iemand zei hier toch laatst dat ze een paar maanden naar Bali zouden gaan onder schooltijd? Misschien gaan ze dat nu doen.

Maar… Corona…

Corona? Wat is dat?

9 likes

Ik denk ook dat ze gaan reizen. Ik ken ook iemand anders die nu op wereldreis is, en het kan dus wel blijkbaar. Of je het nou ook moet doen is een ander verhaal…

1 like

Oja, ze is een influencer he! :woman_facepalming:

4 likes

Misschien een hotel / guesthouse op Bali? Dacht ook dat dat Willem zn achtergrond een beetje was?

Jullie hebben het allemaal fout!!! Sanny zegt in de comments dat niemand dit gaat raden. :rofl: :rofl:

De smileys horen bij het bericht… misschien is het een anticlimax en hebben ze vandaag gewoon pannekoeken gegeten ofzo. :woman_shrugging:

18 likes

Ze gaan uit elkaar. Of een tweeling. Meedoen aan een of ander programma.

1 like

Denk dat ze samen een 50 tinten beige serie gaan schrijven en/of filmen.

6 likes

Oh dan zullen zij ook wel “een planner uitbrengen!!1!”

3 likes

Vreselijk, “ik weet het al en jullie niet​:rofl::rofl::crazy_face:

7 likes

De spanning begint me een beetje teveel te worden

1 like

Eerlijk is eerlijk, ik ben wel benieuwd hoor

2 likes

Wanneer gaan ze het bekend maken dan. Ik heb nog nooit ook maar 1 seconde van een video van hun gezien maar nu wil ik het ook weten.

27 likes

Over een paar dagen