Mommybloggerstopic #6

Ik vind het normaal not done om te speculeren over een zwangerschap maar ik denk dat het hier wel mag. Gezien de bewoording en haar uitnodiging om te raden. En gezien andere beslissingen in je leven zoals huizen kopen niet perse onverwacht met complete paniek gebeuren.

4 likes

Het huis is verkocht, ze gaan terug naar Amsterdam en pa mag alles weer opknappen <3<3<3<3<3

88 likes

Ik gok het honderdste influencer boek

2 likes

Huis verkocht en ze gaan naar Bali

8 likes

Verhuizen naar Bali

4 likes

Willem heeft een douche genomen.

(Dit is de voor foto)

102 likes

OH WACHT! Ze gaat eindelijk de docu over dit forum maken en heeft forumleden gevonden die mee willen werken.

119 likes

mee eens! ik denk ook dat ze zwanger is haha

2 likes

Ik zou het echt ontzettend lame vinden als dit uiteindelijk een baby blijkt te zijn

6 likes

Alleen daarvoor ga ik morgen niet naar de kerstminiaturen wedstrijd kijken!

@Intoxicated leuk!!! Ik ben benieuwd. Staat hun hele huis vol kerstdorpjes?

Edit @Stjerne @Nova wens ze veel succes met Bali want Bali is gesloten!

1 like

Ik ook, ligt wel heel erg voor de handā€¦ Maar alsnog leuk voor ze als dit zo is natuurlijk

Ze heeft haar slof gevonden

210 likes

Haha ja ze heeft een hele kamer waar ze in haar vrije tijd minatuurdingen aan het maken is. Super leuk!

3 likes

Ja een baby dan maar denk ik? Wat gebeurt er anders onverwachts wat ook heel leuk kan zijn?
Ja een bepaalde wisseling van baan kan heel leuk en spannend zijn en snel gaan maar dit zie ik bij hun niet snel gebeuren. Emigreren kan ook snel gaan als je eenmaal de knoop hebt doorgehakt maar ze hebben net een huisā€¦
nah misschien gaan ze de podcasts ook in het Engels opnemen ofzo :sleeping:

1 like

Wat het ook is, haar vader mag zā€™n behangset alvast weer uit de kast halen.

25 likes

Ze hebben een sponcollab met Histor geregeld

1 like

Oh dat lijkt me echt superleuk! Lijkt me ook echt een hele leuke hobby!
Ik heb echt onwijs veel zin in kerstdorpjes maken op tv kijken.

Zegt ze erbij wanneer ze het bekend maakt?

Ja over een paar dagen. Staat een caption onder waarbij je een zin af kunt maken : ken je het verhaal over dat stel uit Breda datā€¦

Dus ik denk geen zwangerschap, eerder huis op Bali oid

1 like

Waaaaaarom doen influencers dit zo suf, je gaat toch ook niet met vriendinnen thee drinken OOOOH IK HEB ZOOO LEUK NIEUWS!!! ik vertel het je morgen!!!

32 likes