Mommybloggerstopic #6

Ik weet dat er een jas bestaat met een opritsstuk zodat er ruimte ontstaat voor de baby. Weet het merk zo niet uit mijn hoofd.

1 like

Als je een wat wijdere / lossere jas hebt en je baby is niet te groot passen ze er wel onder! Maar er bestaan ook speciale jassen voor met een extra stukje.

1 like

Ik heb het de hele winter gered met een lang vest (open gedragen) en een sjaal. Een baby tegen je aan is heerlijk warm.

2 likes

Zijn kerstdorpjes al langer weer hip? Die miniatuur huizen enzo, soms met lichtjes. Ik zie het bij de huismuts. Naar mijn idee werd dat altijd als ‘volks’ gezien, of iig niet hip.

1 like

Ik weet niet maar heb dit jaar wel ‘kerststal’ op mijn verlanglijstje gezet. Ik weet niet waar die behoefte ineens vandaan komt. Corona maakt misschien nostalgisch? Of ben ik onbewust geinfluenced door iets influencerigs
? :scream:

Volgens mij komt dat wel weer meer terug ja.

M’n man deed vorige week opeens de bekentenis dat hij kerstdorpjes leuk vind! Dan denk je iemand na 13 jaar te kennen. :exploding_head:
Hij kocht ook van het weekend maar.gelijk een goedkoop kerstdorpje bij de action. :rofl:

31 likes

Ik heb mijn jas altijd open soms wel koud op de fiets maar heb geen enkele jas die dicht kan ja dan moet ik xl hebben denk ik :joy:

Ja/nee haha. Ik heb een zwangerschapsjas die ook als draagtas fungeert :)!
Die gebruik ik nu al 2 zwangerschappen & 2 baby’s :upside_down_face:

1 like

Laf alle kersthuisjes,

Groetjes vanuit mijn miniatuur skidorp.

of word ik nu verbannen naar het biechttopic?

14 likes

Die vloggers denken altijd wel dat alles niet voor hun geldt he. Nu ook weer Elise en Wouter die lekker uit hun auto gaan op de boot naar Texel terwijl er 3 keer per vaart wordt omgeroepen dat je in je auto moet blijven zitten.

Al lijkt het sowieso dat Corona voor hun niet bestaat

9 likes

En dan die dramatische Reel op Instagram bij haar. Alsof zij zich de afgelopen weken ergens aan heeft gehouden

14 likes

@Jones ik vind het zo dubbel bij hun. Eerste maanden vd tweeling extreem voorzichtig en nu zo. Natuurlijk is er meer bekend, de tweeling ouder etc. En mag je van mening veranderen. Plus is zo extreem ook vrij heftig zo lang, dus snap dat ze wat soepeler zijn geworden. Maar zij houden zich nu regelmatig al niet aan hele simpele basisregels zoals afstand houden of net zoals nu met gewoon in je auto blijven.

8 likes

Ja precies dat inderdaad. En ik kan ergens ook wel begrijpen dat je je ouders wil zien zodat ze de tweeling kunnen vasthouden enzo. Maar Elise ziet echt superveel mensen en lijkt echt nooit afstand te houden.

Maar er ook gewoon zo openlijk over posten?? Een foto wang op wang foto met die vriendin, etentjes met vriendinnen etc.

5 likes

Nee in een video laatst vertelde Wout trots over waar hij die GE-WEL-DIGE deuren vandaan had.

Morgen op rtl 4 is een kerstdorp maak wedstrijd! Ik ga zeker kijken.

8 likes

Ik kijk alles mbt kerst en Robert.

6 likes

Dit wordt

• Fantastisch nieuws en de hysterie waard
  • Totale anti-climax

0 stemmers

Als je het raad krijg je iets leuks!!!

1 like

Leuk! Mijn stiefmoeder doet mee :star_struck:

4 likes