Hahaha wel ja ik neem mijn woorden terug.
Heb ff de stories gekeken, ze zegt het nav zo’n grappig dingetje die dan zegt “in 2021 i should…” en dan komen er allemaal dingetjes en als het stopt dat is dan grappig want dat ga je dan in 2021 doen.
En dan stond er “get pregnant”. Zo kwam ze erbij
Je moet ff iets aan je frequentie doen denk ik
Er zijn mensen die een kettinkje hebben puur met het woord ‘mama’ erop?
En dan ook nog 3 kinderen.
Oh ja wow! Ik denk dat haar getallenobsessie-hartje daar wel sneller van gaat kloppen
Dit zijn vast dezelfde mensen die “demoedervanhenk” als gebruikersnaam op insta hebben
Zou wat zijn als ze dan net te vroeg of te laat bevalt, waardoor de getallen reeks niet meer klopt Al verzint ze dan wel weer wat anders.
Dit heeft ze een tijdje geleden wel in een video gezegd ja, dat ze dat gevoel volgens mij meteen had toen haar jongste geboren werd?
Ik vond het best opvallend dat ze dat gewoon zei (vaak doen mensen er toch wat geheimzinniger over)
Nog even over de drieling die het niet hebben overleefd . Er is een gofundme pagina aangemaakt zag ik zojuist. Voor de geïnteresseerden; https://gofund.me/0a6a550b
Wat een bizar en verdrietig verhaal zeg. Gelukkig lijkt het met de moeder steeds beter te gaan. Hoop dat ze weer snel richting NL kunnen.
We bespraken hier pas dat Noelle Somogyi een tweeling krijgt. Zie nu haar instapost van 5 dagen geleden… het lijkt alsof zij er zelf ook 1 van een tweeling is of heb ik dat mis? Zou wel heel bijzonder zijn.
(sorry, de foto hier plaatsen heeft niet zoveel zin. Je kan niet beoordelen of het een tweeling is als de gezichten geblurred zijn )
Holy shit.
Die wenkies worden steeds heftiger lijkt het wel.
(Geen idee of zij in dit topic thuishoort tegenwoordig maargoed)
Oh huh, heftig wel
(Misschien kun je de baby wel even blurren)
Oja dat is een goeie. Oeps.
Zelfs toen ze ging bevallen waren haar wenkies on fleek.
Mijn zusje van 14 heeft tegenwoordig ook zulke wenkies. Ziet er van dichtbij niet uit, helemaal buiten haar eigen (en ze heeft best volle wenkbrauwen van zichzelf) wenkbrauwen bijgetekend
Ik vind ze, ondanks de wenkies, toch wel twee bloedmooie meiden!
Ik weet niet of dit hier moet of in beuty maar jeetje ik wist dat mascha veel kinderwagens had maar ik zie in de vlog van vandaag ook 3 verschillende wipstoelen
Haha wow, ik ging ff naar haar profiel en zag haar vorige post van de baby. Dacht ff dat het Mila was van beautygloss. lijken sprekend op elkaar. Zie het nu ook in de comments staan, grappig.
Haar zusjes zijn een tweeling