Mommybloggerstopic #6

Volgens mij wel. Het is vooral bijzonder dat zij (op basis van de foto) een van een eeneiige tweeling lijkt te zijn. Dat is namelijk toeval, maar als een vrouw zelf een van een twee-eiige tweeling is, dan heeft ze een verhoogde kans om zelf ook een twee-eiige tweeling ge krijgen.

Edit: ik zie nu in een oudere post dat ze een eeneiige tweeling verwacht, puur toeval dus inderdaad!

1 like

wow
 zo zie ik er alleen uit als ik net mijn wenkbrauwen in de verf heb gezet

6 likes

“Mommy’s girl”, door die laag plamuur kan je niet zo goed zien hoe ze er echt uit ziet, moeilijk beoordelen zo of die baby op haar lijkt of niet :thumbsup:

3 likes

Dit is een wat oudere post van haar. Ik hoop -voor later- dat ze niet elke foto met duckface heeft. Vind t ook wel frappant dat ze wél haar wenkies doet, maar geen mascara. Ik zou dat zelf bij tijdgebrek altijd andersom doen :sweat_smile:

3 likes

Misschien PMU?

nou, de familie was het er ook niet helemaal mee eens
 artikel in het AD

11 likes

OMG 3 wipstoelen, call the cops!

3 likes

Ongelooflijk, wat een kerel

De tas waarmee ik stiekem zou hebben gefilmd, was mijn laptoptas, die wilde ik niet in de auto laten liggen. Ik heb gewoon herkenbaar staan filmen.

Oh, dat maakt het ineens oke?

Of wij verdienen aan deze beelden? Daarop geef ik geen commentaar.’’

:roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

9 likes

Ik weet niet wat ik erger vind. Filmen of zeulen met je laptoptas op een begrafenis.

Wat een types. Schaamteloos.

13 likes

Ik las het. Lijkt me bizar om mee te maken als familie zijnde. Klinkt wel alsof de band voor dit issue al niet al te goed was.

Edit: nee die band was al niet al te best

Citaat
een paar dagen later verschenen de beelden online. Ik kon ze zelf niet bekijken omdat ik - net als een aantal neven en nichten - overal door hen ben geblocked, omdat ik er eerder al eens iets van had gezegd toen er tijdens een familiebijeenkomst bij oma werd gefilmd.’’

Zo dubbel ook voor die vader, maar ja. Had dit dan ook niet goedgekeurd. Want waarom zouden al die volgers belang hebben bij deze beelden?

4 likes

Oh wauw! En dan blokken ze hun familieleden ook nog. Hoe laag kun je zijn, niet alles hoeft op het internet.

1 like

Alles voor het geld. Je zou maar zelf moeten werken ipv je kinderen en andere uit te buiten.

3 likes

Geld verdienen aan je overleden oma. Hoe komt een normaal mens daaropđŸ€Ż zit echt met m’n mond open te lezen.

5 likes

Wel gevalletje the audacity wtf

1 like

Bizar dit inderdaad.
Ik snap die familieleden wel dat ze zo reageren. Onsmakelijk gedoe

Al begrijp ik dat ze ook aardig wat verdienen aan hun kinderen. Raar volk

3 likes

Ik vraag me echt af waar het qua normen en waarden mis is gegaan bij deze mensen. Zijn ze verblind door eurotekens of een soort non stop stoned door alle aandacht ofzo? Ik kan me echt niet voorstellen dat een weldenkend, volwassen persoon op deze manier handelt. Ze zitten al in mijn allergie omdat ze hun kinderen inzetten voor die hele online lifestyle, maar je moet toch echt compleet van het padje zijn om zelfs op de uitvaart van je overleden oma zo obsessief met content maken bezig te zijn. En dan notabene je eigen familieleden online blocken omdat ze familie aangeleden graag privé willen houden.

10 likes

Citaat uit AD artikel:

"Wat we precies gaan doen, weet ik nog niet, maar mijn vader heeft alvast zijn rechtsbijstandsverzekering gebeld om te checken of zijn privacy is geschonden.’’

Ik snap dat deze mensen via normale communicatie dat gezin (hun familie) niet meer kunnen bereiken en dat een rechtsgang een van de weinige opties is om naast de beelden offline te krijgen ook serieus te worden genomen in hun privacy. Maar ik hoop ook dat mensen (algemeen) eens nadenken wat er allemaal op internet geslingerd wordt en welke rol je als kijker en subscriber speelt in het groot (lees: rijk en invloedrijk) maken van de makers. Want dit geneneert weer aandacht, views, andere elementen die bijdragen aan de zelfbevestiging van de makers. En een view is een view, hatewatch/irritainment of niet. Uiteindelijk ‘eten’ zij van onze tijd en aandacht.

17 likes

Bij deze een belangrijke waarschuwing: kijk uit met wat je manifesteert want je hebt geen invloed op de timing!!!

Bron: de huismuts

9 likes

o god zij ook al

2 likes

die vader is al jaren bezig om dé manier te vinden om rijk te worden. Zo ging hij ooit in zee met die oplichter achter dream or donate.

https://www.ad.nl/binnenland/hoe-broer-miljoenen-verdiende-aan-dream-or-donate-en-nu-alles-weer-kwijt-is-br~a84ba95c/

en hij heeft het ook nog geprobeerd in de wereld van vitamines en supplementen. Helaas bleken z’n kinderen zijn ware goudmijn

4 likes