Haha… hoe maak je dit zonder eigenwaarde te verliezen?
Staat de camera of een statief… or erger nog, hou ze hem vast terwijl ze haar blik op oneindig zet en wouter een model pose doet?
Haha… hoe maak je dit zonder eigenwaarde te verliezen?
Staat de camera of een statief… or erger nog, hou ze hem vast terwijl ze haar blik op oneindig zet en wouter een model pose doet?
Hahaha al deze namen voor 3-4 meisjes. Thanks for making my day😂
vagijn-festijn
De vulvafanfare
De vulva-vier
De spleetjesfeetjes
De vier foefjes
Het foevenfeest
Oke dit is wel even goed zo
De putjestrutjes
Hahaha ja vreselijk joh. Oke snap wel dat het even slikken is als je je huis verlaat en gaat beginnen aan wat nieuws!
Maar die foto, de drama spat ervan af . Zal wel goed zijn voor de views ook.
Ben wel heeel benieuwd naar hun huis. En vind de jongens echt zo schattig haha .
Toen ik verhuisde uit de woning waar ik ben gaan samenwonen/trouwen/ kind heb gekregen / eea heb meegemaakt was ik ook vrij emotioneel moet ik zeggen. Snap het wel.
Wat ik mij afvraag is hoeveel korting ze hebben gekregen op die verhuizing want sjonge hoe vaak hebben ze dat verhuisbedrijf wel niet genoemd in de vlog / in beeld gebracht etc.
Het zag er wel uit als een verhuisdag die echt super soepeltjes is verlopen…
Ben zó benieuwd naar hun koopwoning!
Stond in de beschrijving van de video! Geen spon, maar wel korting
De clitclan!
Hahahaha
222 33 duh
Ik denk dat ze graag wil bevallen in 2022 op 33 jarige leeftijd omdat ze dat mooie getallen vindt vanwege haar getallenobsessie ofzo? En dan nog liever daarvoor dan vanwege haar rammelende eierstokken? Zoiets
Ah. Hoe het ik het kunnen missen hè dat deze compleet verschillende getallen samen een ~betekenis~ hebben
Je zal niet * spiritueel * genoeg daarvoor zijn vrees ik
Maar is tien zwanger dan? Of heeft ze aangekondigd graag voor NUMMER DRIE te willen gaan?
Dat vroeg ik me ook al af maar dat kan niet als ze in 2022 wilt bevallen tenzij ze zo in touch is met de higher spirits dat ze weet dat een eventuele zwangerschap zich vanaf april zal voordoen!!!
Tenzij ze van plan is 12 maand zwanger te zijn, denk ik nav haar bericht niet dat ze zwanger is