Ik heb ooit een verhaal op tv gezien (bij overwinnaars) en zo’n vrouw raakte ook in coma terwijl het kindje overleed. Ze hebben toen het kindje zo lang mogelijk ‘hier’ gehouden (ik weet niet zo goed hoe ik dat goed moet zeggen maar dat het kindje niet begraven werd binnen de normale termijn) zodat moeder afscheid kon nemen van het kindje, ook al was hij al overleden, en naar zijn uitvaart kon gaan. Vond dat zo’n bijzonder iets
Oh dit is zo heftig
Verschrikkelijk! Ik kende ze nog niet… alles is afschuwelijk aan deze situatie. wat erg ook dat die moeder zoals ik het las overgeplaatst moest worden, dat de vader niet bij haar kan zijn. Ik hoop inderdaad dat ze goed afscheid kan nemen…
Wil die haar toekomstige drie zoons een ‘piemelkwartet’ noemt
Omg dikke cringe op Willemijn’s instapost over haar toekomstige - hou je vast- ‘piemelkwartet’.
Waarom moeten ( in mijn belevenis) moeders met alleen zoons daar altijd zo mega de nadruk op leggen?! En dan ook piemelkwartet? Als ze 3 dochters had gehad was het het tietjestrio geweest ofzo?
Edit: oh haha @California was me net voor.
Tietjestrio
Met Willemijn erbij waren het dan de vulva-vier. Of de spleetjes-sectie. De punani-ploeg.
Ik kwam hier precies voor dit. En in de reacties vindt natuurlijk iedereen het:
Het ging hier toch laatst over een vlogger/instagrammer die haar dochters ‘gleufjes’ noemde?
Het gleufjes-gezelschap.
Ik word hier misselijk van
Het gleufjes-gilde vond ik ook leuk, haha.
De mossel- meiden
De vier voorbipsen
Ik ga m’n dochter vanaf nu m’n tepeltwin noemen.
Villa Vagina
Hahahah ik moet al lachen om die foto. De getergde blik, drama spat er van af. Wat is het ook een vreselijke situatie he tjonge
En dan die quote eronder “het doet ons echt veel dit”