Haha oke wow, ze zijn ooit begonnen met video’s over afvallen en gezond eten?
Ik weet het wel, te absurd voor woorden. Doe even normaal.
Oke. Dit vind ik echt te bizar. Überhaupt om te delen op social media… Doe even normaal denk ik dan. Echt shook ben ik.
Wat erg
Zijn die kleine letter i niet omdat als alles in capslock staat insta het automatisch kleine letters maakt? Sommige sites/apps doen dat.
Via via kwam ik op bij instagram bij een moeder uit die in verwachting was van een drieling, bigbro.and.the.triplets.
Veel te vroeg bevallen, alle drie de kindjes overleden en moeder ligt in coma vanwege een bacterie.
Zo verdrietig
Oohnee de 3e nu ook? Ik zag laatst dat er 2 waren overleden. Jeetje wat een verdriet. Vooral nu het ook zo slecht gaat met de moeder.
Ja… Ik zag net een nieuwe update.
Ik volgde haar al een tijdje en toen dat bericht kwam dat ze gehaald waren en dat het niet goed met haar ging, rolden echt de tranen over mijn wangen. Wat een ontzettend heftige situatie. Ik hoop dat zij er nog wel goed uit gaat komen…
Omg wat een nachtmerrie.
Misschien hebben ze het niet goed kunnen zien op de echo. Gebeurt wel eens dat ze het mis hebben ook.
Ik kwam laatst ook die insta pagina tegen. Toen was de derde baby nog hard aan het vechten. Wat vreselijk dat ze het alle drie niet gered hebben Ik vind het ook zo erg voor de vader. Zijn kindjes verliezen en dan ligt zijn vrouw ook nog in coma…
Moet gewoon huilen terwijl ik door hun Instagram pagina scroll. Wat vreselijk, wat een verdriet en gemis.
Die 3 ledikantjes ook… wat een nachtmerrie.
Oh ik word hier heeel verdrietig van. Wat een ellende. En wat erg voor die man ook. Zit je daar alleen terwijl je vrouw nog in coma ligt.
En de vrouw… geen idee wat er allemaal is gebeurd. Hoop echt dat ze er bovenop komt. Wat een verdriet…
Nee niet afgebroken, maar in Nederland is de grens van 24 weken. Vanaf dan proberen ze prematuur kindjes te redden, in Duitsland ligt die grens lager.
Ze hadden in Duitsland meer kans, die konden/wilden handelen. In Nederland wilden ze het er gewoon op aan laten komen kortgezegd.
War heftig zeg. Ik ken ze niet maar heb het opgezocht. Wat een groot verdriet zeg. Hoop echt dat zij zelf het wel haalt en er kan zijn voor haar partner en voor haar oudste kind.
Jeetje wat verschrikkelijk zeg. En dan lig je in coma, wordt je wakker en hebben alle 3 de kinderen het niet gehaald. Afschuwelijk
Ik krijg dit verhaal ook niet uit m’n hoofd, wat een verschrikkelijke situatie. Besefte me net ook dat die vrouw de kindjes ook niet levend heeft kunnen aanraken/zien. Hoop dat ze snel ontwaakt en op een zo fijn mogelijke manier nog afscheid kan nemen. Dit zet weer alles in perspectief, heftig!
Wat een afschuwelijke situatie, m’n hart huilt