Stuurt hij van dat soort berichten of verwerkt hij heel veel smileys in zijn berichten?
Ik hoop het zo niet, vond het heel leuk toen Teske meer naar de achtergrond was getreden en op haar privacy was gesteld. Ik ben bang dat ze daar nu van terugkomt.
Dat soort berichten gelukkig niet, gelukkig alleen de emoji’s haha.
Oh dacht dat letterlijk dit bericht van je vriend was, haha.
Hahaha hij is gewoon professioneel shit poster
Jeetje, wat een tijd zal ie over houden als ie daar mee stopt
Thumbnail van de kist met hun overleden oma erin. En dan nog doodleuk al die fan accounts taggen:grimacing: ik weet het niet
Ik krijg echt een error van alle hoofdletters maar dan wel die i met kleine letters geschreven
Ik krijg vooral een error van begraVenis Wat een idiote post. Maar misschien ben ik gewoon toe aan weekend.
Die lui zijn echt niet goed bij hun hoofd.
Ik ben in shock van de setting en van de hoeveelheid tags (en van de manier van schrijven…). Volg ze niet, maar heb even gekeken en ze hebben dus van ieder kind een account. Als je dit bij ieder account moet doen, dan snap ik dat Instagram je fulltime job kan zijn…
Wat ben ik toch blij met m’n doodgewone baan, waarbij ik niet heel hard hoef te roepen zodat mensen me gaan vertellen dat ik lekker bezig ben.
Wat is nu eigenlijk hun doelgroep?
Ik dacht altijd kinderen… maar als ik zie dat die moeder ook vanalles vertelt over echo’s en dat ze er even doorheen zit oid vind ik dat toch niet echt geschikt voor kinderen van 5 ofzo?
Ze zegt dat haar doelgroep erg breed is, van kleine kinderen tot volwassenen. Verder volg ik ze niet intensief maar dit is wel echt bizar vind ik.
Ik denk kinderen en ook moeders?
Kun je die kinderen op de foto nog wat meer onherkenbaar maken.
Verder echt fucked up, al die fan accounts. Ik mag toch hopen dat dat kinderen zijn en geen volwassen vrouwen.
Ik denk dat dat meegroeit. Ik vond dat laatst leuk om te zien toen Teske haar zwangerschap aankondigde en zij hier voor veel mensen nog steeds dat jonge meisje was die ze al jaren volgen en mee opgroeien terwijl ze nu ook een volwassen vrouw is met straks een gezin.
De online activiteiten van deze familie vind ik echt absurd maar als ze al een tijd meedoen kan ik me voorstellen dat je doelgroep vanzelf groter wordt.
Mijn nichtje van 5 vindt het heel leuk. Maar die kijkt alleen YouTube als er een volwassene in de kamer is dus bij ongeschikte video’s moet ze wat anders kijken.
En mijn buurmeisje van toen 6 ook. Op een gegeven moment wist die me uitgebreid vertellen hoe een baby geboren werd. Ik keek daarna even in haar YT geschiedenis (ouders zijn niet zo handig) en daar had ze de bevalling bij de bellinga’s gezien… allemaal netjes in beeld gebracht, maar mijn buurmeisje wist het allemaal uitgebreid te vertellen en alles klopte wat ze zei. Vond dat toch wel heftig dat ze dat gezien had zonder begeleiding/uitleg.
Die kinderen/familie heeft trouwens ook allemaal liedjes, opnames, boeken en die kinderen zijn duidelijk een verdienmodel. Echt heel gek dat dit mag allemaal.
Ze zouden toch ook wel echt veel geld moeten verdienen met alles toch?
Als ik zie hoe ze wonen, en straks met een 4e kind… Hopelijk zetten ze dus gewoon alles op de bankrekeningen van die kinderen…
Daar ga ik wel vanuit, ik denk dat ze alleen aan YT al veel verdienen en dan nog alles wat ze ernaast doen.