Mommybloggerstopic #6

Ik ben ook zwanger en vind het ook wel leuk om haar filmpjes nu te kijken. Alleen ben ik zelf nog helemaal niet bezig met het kopen van babyspullen of het lezen van opvoedingsboeken, voel me wel een slechte moeder (to be) nu :joy::stuck_out_tongue_closed_eyes:.

Edit: we zijn ongeveer even ver in de zwangerschap

1 like

Misschien helpt het als je wel gewoon even dat prikkie haalt meid? :thinking:

90 likes

Of minder emojis gebruiken. Geeft ook vast wat rust.

89 likes

#mamavandrie

Wat dacht je van minder kinderen nemen dan misschien helpt dat? Of…

In een hotel gaan werken!!! Ben je er ook van af en niet langer #jufmama

1 like

Hier gaan ze de verschillende versies af en komen ze uiteindelijk met een “goede” versie haha
7 likes

Oh dit is zo herkenbaar. Dat heb ik met Elisejoanne, die is gelijk met mij uitgerekend ongeveer. 1000 buikfoto’s en ik geeneen, babykamer al af en alles al in huis en ik moet nog beginnen etc. Zo frustrerend, trek haar momenteel nog slechter dan normaal :joy:

5 likes

Hoe is het toch mogelijk dat zo veel influencers daarin trappen? Ik vraag me af of influencers een representatief beeld geven van de samenleving. Ik hoop het niet… zag trouwens dat Vera wel op insta iets deelde over de vaccinatie van Diederick gommers🙏

4 likes

Vera heeft zich afgelopen twee video’s ook duidelijk uitgesproken over afstand houden (tijdens de feestdagen). Vind ik ook erg goed.

11 likes

Kelly c krijgt van mij de award voor meest hypocriete doos ooit.

Prikjes halen voor een Afrika reis, toch overtuigd anti vaxx zijn en tegelijkertijd huilen en janken over hoe zwAAAaaaR kinderen zijn in een pandemie.

71 likes

Ik las “pikkie halen” en vroeg me al af wat dit voor gekke Viva forum uitdrukking was

23 likes

Klinkt als Vivaans voor Neuken

32 likes

Lol, en dat terwijl #jufsjenkie ook gewoon thuis is…

18 likes

Mwoah, lijkt nog te expliciet. Hoogstens “klussen” en “het gezellig maken” toch?

2 likes

Dit is taal voor de jolige ondeugende meiden.

3 likes

Ik zie nu ook dat ze een budget programma heeft opgezet voor 15 euro echt why zou je dit kopen. Ik heb wel eens van die budget challenges van haar gekeken en dan heeft ze altijd toevallig nog 1000 dingen in de vriezer liggen die ze er nog bij op gebruikt.

6 likes

Wat hebben ze het toch zwaar

1 like

Nou ik heb een gratis tip voor mensen die dat overwegen: Bespaar jezelf die 15 euro ipv uit te geven aan zulke onzin

11 likes

Ik vind dit ook ergens heel egoistisch. Je wil dus wel dat alles weer normaal wordt, daarvoor is het nodig dat er veel mensen gevaccineerd worden, maar je bent niet bereid om je zelf te laten vaccineren ivm eventuele risico’s. Maar andere mensen mogen die risico’s (ik denk dat er weinig risico’s zijn maar goed) dan wel lopen zodat jij straks weer vrijheid hebt. Lekker dan.

11 likes

Die smileys :rofl::crazy_face::see_no_evil: Vre-se-lijk.

2 likes

Mijn vriend appt zo… Ik probeer het hem zo hard af te leren, maar hij krijgt het van zijn familie mee en het lijkt wel een generatieding (hij is wat ouder dan ik). Ben het hem wel hard aan het afleren door er nooit in mee te gaan.

27 likes