Nou en dat al die kindjes nu vloeiend Engels kunnen hebben we ook aan hen te danken in eigen land op geen enkele manier gekwalificeerd om onderwijs te geven maar in Afrika is onderwijs meer iets van, vind je kinderen een beetje leuk en heb je goede bedoelingen enzo, dan loopt dat wel los.
Ja white saviour complex onder dat soort meisjes is real. Ik was laatst overigens in de krochten vh i-net op een artikel gestuit dat ook Khaleesi hiervan beschuldigde (denk aan de âMhysaâ scène). Ging toch met een andere blik naar GoT kijken
Een kind onder de evenaar is meestal maar een bedelaar.
De jaren â70-â80 waren echt wild op dit gebied.
Random sidenote maar ik kwam er dit jaar pas achter hoe belachelijk de tekst van dit nummer is toen ik het daadwerkelijk ging opzoeken/lezen.
Haha ik ben aan het Googlen geslagen. Kennelijk werd deze zin in 1994 vervangen door âEen kind heeft nog een open geest, een kind begrijpt het allermeestâ (die variant herinner ik me zeker nog) en nu is het de prachtige tekst âWe gaan er met zân allen voor, We stoppen nooit meer met dit koorâ
(En Bono schaamt zich volgens mij dood voor die ene zin las ik eens. Ik Google weer vrolijk verder)
Oh mijn God waarom hebben ze dit nummer hiervoor gebruikt??? Het origineel is zo sterk en heeft helemaal niks hiermee te maken. Die Bono is niet helemaal goed.
Ik zong dat ook echt in alle ernst mee, vol overtuiging dat ik daarmee hielp mensen met hun neus op de feiten te drukken. youâre welcome allemaal
Edit: was het niet âwordt later vast een bedelaarâ?
Wordt later vaak volgens mjj
In het filmpje van de eerste editie is het âis meestalâ, maar als je googled vind je ook vaak wordt later. Misschien is het beiden geweest. https://youtu.be/yVgzJnIJFa0 Is het terugkijken wel waard, hoe serieus die man ook komt oplopen voor deze zin. En die R-uitspraak.
Volgens mij hoort ze oorspronkelijk in het beauty bloggers topic, maar ik ben juist Teske nu pas echt gaan volgen. Zelf ook zwanger, en haar videoâs zijn een verademing vergeleken met zoveel anderen, zo lief en rustig en niet hysterisch of alwetend, echt leuk om mee te leven.
Die Inge Marieke - waar niemand ooit eerder van gehoord had tot ze hier genoemd werd - post op haar insta stories ook geregeld anti-Corona-zaken en ziet ook overal complotten in. Ze reageert ook altijd bevestigend op de gekke posts van Doutzen. Raaaaaar dametje!
Persona non grata
Ja je wordt toch niet goed van al die influenzaaaas
Ze geloofde ook in vervalsing van de stemmen tijdens de Amerikaanse verkiezingen, postte ze toen iets over
Heeft ze zeker ook zelf onderzoek naar gedaan
Alles op Facebook is waar!
Hahaha ik klikte op je link, lachte om die man die op kwam lopen en dacht: nou hij heeft iig wel PEZAZZZZZZ. Camera zoomt in: is het gewoon echt Willem fucking Nijholt, haha lol.
En ze hebben zelf ook geen talen die perfect werken Om zich te ontwikkelen moeten ze natuurlijk wel een Westerse taal spreken!!!