Mommybloggerstopic #6

Ik hoop dat elon musk het snel voor elkaar krijgt om een kolonie op Mars te beginnen. Ben helemaal klaar met deze samenleving.

Screw you guys, I’m going to Mars.
cc921d80c1409395ab2be7a016b9caca

5 likes

Ben benieuwd wat die zogenaamde anti-vaxxers allemaal tegen de GGD gezegd hebben toen ze op vakantie wilden naar Gambia, Thailand, Indonesië en weet ik veel waar. Nee laat maar die vaccinatie, dan ga ik wel niet op reis? Ik weet niet precies wat er in die malariapillen zit dus ik doe het wel zonder? Nee, als ze er door op reis mogen is het wel goed genoeg en nu niet? Blegh.

44 likes

Zelfs voor een all in in Alanya wordt Hepatitis A aangeraden hoor je ons Jeanet ook niet over

11 likes

Nee. Ik ben net verhuisd. Verbouwd tot ik niet meer kon. M’n voetzolen liggen er af en de wallen hangen op m’n nieuwe pvc vloer.
Dus oprotten met die busjes vol ongevaccineerde. Niet in Flevoland :grimacing::grimacing::grimacing::grimacing::grimacing::grimacing::grimacing::grimacing:

5 likes

Afrika mn lievelingsland!

Welke provincie van Afrika was ons Kel heen?

46 likes

Haha jezus wat een dom wijf

Ja alleen het probleem is dat die mensen als ons Kel dat verstand blijkbaar niet hebben

2 likes

Afrika, leuk land maar niet zo groot. In een paar uur doorheen gereden

ff serieus ik kan er niet bij hoe gigantisch Afrika is, groter dan op de kaart lijkt volgensmij zelfs

3 likes

Alleen de drc is al iets van 2/3e van heel west-Europa geloof ik

Algerije is nog groter dacht ik? Nederland is echt mini, op een kaart van Afrika lijkt togo bijvoorbeeld heel klein maar das wss alsnog twee keer Nederland

1 like

Ja klopt, vergeet vaak hoe klein Europa is

16 likes

True! Heel beangstigend! ik hoop echt dat als er weer hele gezinnen kinderen moeten missen vanwege de mazelen, zoals vroeger, dat de anti vax beweging (op zijn minst een gedeelte) tot inkeer komt…

3 likes

Mijn god dit is zo irritant. Alsof er ook overal in Afrika dezelfde ziektes en malaria voorkomen :clown_face::clown_face::clown_face: Dat verschilt letterlijk per regio per land omdat het gemiddelde land daar minstens drie keer zo groot is als fucking Nederland KELLY

8 likes

Afrika is één grote dorre woestijn met hongerlijdende weesjes en kindersoldaten, met af en toe een stukje oerwoud waar iedereen ebola heeft omdat ze gorilla’s eten en alleen maar praten als Treble. Het is er altijd overal bloedheet, er groeit niks en niemand ziet er ooit regen of sneeuw :sob:

Het is echt heel erg eigenlijk. Misschien moeten we in 2021 weer een LiveAid organiseren voor Afrika :smiling_face_with_three_hearts:

42 likes

Ja en we gaan er natuurlijk alleen heen om de lokale bevolking te steunen en ze geld te geven en scholen voor ze te bouwen!!! Want we moeten ENORM veel medelijden met ze hebben behalve als ze vluchten dan laten we ze het land niet in

10 likes

Ja gelukkig zijn er heel veel 20 jarige Europese en Amerikaanse meisjes die kunnen metselen als de beste!!

Anders hadden ze in Afrika nog steeds geen scholen gehad, Duh!!

20 likes

Nee LiveAid is niet nodig, stuur mij ik wil wel Engelse les geven!!! Heb toch niets te doen.

3 likes

Tell ‘em Hans!!

https://thetruesize.com/ Deze website is goed om te zien hoe groot Afrika echt is. Wij zijn miniscuul.

11 likes

Nou nee dankjewel :grin:
*Woont in Drenthe *

Zet ze dan maar op de noordpool ofzo :sweat_smile:

2 likes

OF dus in Afrika!!!1!!!