Dat ze daar dan ook blijft!
Dit is wel mijn droom hoor. Van mij mogen alle ongevaccineerden met elkaar in Drenthe ofzo gaan wonen. Doei.
papa sjenkieā¦ om te janken.
Daar is Drenthe veel te mooi voor hoor. ( ik woon zelf niet in Drenthe, maar zou het niet erg vinden. )
En maar klagen op Instagram over de lockdown. Begrijpen ze dan niet dat ze dit zelf in stand houden door niet te laten vaccineren?
Ik hecht meer waarde aan de andere provincies, sorry.
Kunnen we Flevoland niet opofferen?
Lijkt me perfect. Niets lelijker dan Flevoland.
Ik denk dat we ons echt veel minder moeten focussen op die antivaxxers. Het merendeel van de mensen wil zich vaccineren en naar wat ik begreep (ergens bij NOS gelezen, kan het artikel zo snel niet vinden) stijgt het percentage dat bereid is zich te vaccineren alleen maar.
Het percentage antivaxx is zo veel kleiner, maar die schreeuwen het hardst. Het heeft ook geen zin om te focussen op de mensen die op social media zo aanwezig zijn, die ga je toch niet meer overtuigen.
@AnanasCitroen ook hier wonen gewoon ānormaleā mensen, dus nee dankje.
Eigenlijk beter ja, die vergeet ik ook vaak Ć©n kunnen we nog loskoppelen ook. Behalve de Noordoostpolder maar dat mag wel normaal zijn.
Behalve dat Ć©Ć©n van de plaatsen met de laagste vaccinatiegraad van Nederland in de Noordoostpolder ligt (ook al is het officieel een andere gemeente)
Ik las dat artikel inderdaad ook. Ik krijg altijd hetzelfde gevoel bij mensen die heel actief zijn op Twitter en veel over politiek tweeten maar dan ook zeggen dat ze ānooit gaan stemmen want het heeft toch geen zin en (ā¦).ā Ik schrik ook vaak hoe laag soms de opkomst is bij verkiezingen. Wat doen en denken al die stemgerechtigden dan die niet gaan? Als je er dan voor kiest om een keuze te maken die voor jou misschien goed is maar uiteindelijk voor de samenleving minder goed uitpakt (niet vaccineren, niet stemmen) heeft het ook niet zoveel zin om op de socials met hun in gesprek te gaan denk ik.
Lekker allemaal niet-ingeƫnte mensen op een kluitje bij elkaar, waar virussen rustig hun gang kunnen gaan en het belangrijkste medicijn liefde is. Klinkt als een top idee!
Dat heet nou natuurlijke selectie
Waar moet ik dan wonen?
Volgens mij wel . Ze is sinds kort over op alternatieve geneeswijzen en allemaal wonderolietjes dus daar hoort voor haar niet meer vaccineren bij of zo
Ik stem op Almere. Of Woerden.
Juist niet. Natuurlijke selectie is dat je de zaken op hun beloop laat, dus niet gepland en geselecteerd levende wezens met bepaalde eigenschappen en overtuigingen bij elkaar laat leven.
Ik zeg expres levende wezens en geen mensen omdat ik aannam dat je intentie was om een grap te maken, maar ik vind de elementen natuurlijke selectie + mensen geen gepaste onderwerpen voor een grap, zeker niet nu het gerelateerd is aan een pandemie waar veel mensen door sterven.
Drenthe
Ik ga wel weer maar Gelderland.