Mommybloggerstopic #6

Ik vind het zo frustrerend dat er gewoon mensen gaan zijn die misschien al wat twijfels hebben, vervolgens zo’n influencer zien die het vaccin ook niet neemt en dan dus vervolgens denken “zie je wel, ik wist het ik moet het vaccin gewoon niet nemen want Kelly neemt het ook niet”. Echt HOE kan je dan met jezelf leven? Zij zit in haar lege influencer bubbel maar zet tegelijk zo veel levens op het spel. Ughh. Hoop echt dat ze door elk merk geboycot gaat worden.

Wat ik ook zo benieuwd ben is hoe ze gaan reageren als zij zelf of iemand uit hun familie ernstig ziek wordt en vervolgens veel langer dan normaal moet wachten op een operatie oid. Maar ik ben bang dat dan ook het enige is dat ze gaan doen is schelden op hoe slecht de overheid het allemaal regelt. Terwijl dit soort mensen gewoon de kern van het probleem zijn. Echt ik word hier zooooo kwaad van, verlies echt al het vertrouwen in de mensheid door deze pandemie.

3 likes

Een kennis van mij zit helemaal in de essentialsoils-troepvrij-gifvrij-hekserij en die vroeg eens op insta wat ze haar kind moest geven want hij had pijn en koorts door doorkomende kiezen en en ze wilde geen paracetamol. Echt geef je kind in godsnaam gewoon paracetamol.

6 likes

Dit mineraal doet wonderen

96 likes

KC zat een tijdje geleden al in m’n irritatiezone met haar reels en essentiële olie instagram pagina dat ik haar toen ben gaan ontvolgen. Jammer dat ik nu niet nog een keer op die unfollow button kan rammen, dit verbaasd me zoooo niks.

1 like

Wanneer heeft Kelly dat gezegd?

Staat hierboven in de post van @Boppes

1 like

Ben benieuwd of haar koters wel de “normale” vaccinaties hebben gehad.

Tienvanwil zal ook wel in dit rijtje horen ben ik bang.

Sorry voor de aankomende bewoording, maar ze kunnen wat mij betreft allemaal in de dikke stront zakken. Domme, domme ganzen.

14 likes

Ik baal gewoon ook echt van hoe boos deze wijven me maken.
Ik wil ze echt 1 voor 1 he-le-maal de ellende in schelden.

Doe ik natuurlijk niet, en heeft geen zin, maar er is echt niets wat nog meer het bloed onder m’n nagels vandaan haalt dan dit.

19 likes

Ik word van deze thema’s gewoon zo wóest dat ik gewoon uitgeput raak van het alsmaar op niveau discussiëren en argumenten aandragen en gewoon niet meer kán, ik wil gewoon janken dat ze achterlijk zijn en moeten kappen :sob:

5 likes

O ja dit bedoel ik eigenlijk.

Ik vind het vooral ook vervelend dat steeds die “niet naar een ander kijken” kaart getrokken wordt. Dit is nou juist zoiets waarbij het wel uitmaakt wat een ander doet (of het nou om vaccinaties of je aan de covid regels houden gaat), want het werkt alleen als iedereen bijdraagt.
Net zoals bij klimaatproblemen gaat “laat ieder gewoon zijn eigen ding doen en houd je alleen bezig met jezelf” gewoon niet op. Als jij besluit niet mee te doen beslis jij voor de rest, je leeft niet in een vaccuüm.

16 likes

Ik heb ook type 1. Mijn diabetesverpleegkundige raadt het wel aan en is er van overtuigd dat het geen invloed heeft op de bloedsuiker. Liever een week van de kaart, dan tussen zes planken of op de IC. Maar ja ik ben dan ook geen influencer.

7 likes

Je vergeet influencers zijn geen mensen, die zijn bovennatuurlijk.

4 likes

Influenza en influencer liggen dan ook niet ver uit elkaar.

29 likes

Funfact: kinderen worden niet eens ingeënt.

11 likes

Gatverdamme dit weer. Ipv je positief uit te spreken over vaccinaties krijg je dit? Zeg dan gewoon niks als je zo eigenwijs bent om jezelf (en nog kwalijker; je kinderen) niet te laten vaccineren. En ja, waarschijnlijk betekent dit dat haar kinderen ook niet ingeënt zijn in het reguliere programma. En ja, Tien zal ook wel snel volgen :roll_eyes:

2 likes

hahahahaah veel plezier met verstoppertje spelen isamarianna. GROETJESSSSSSS.

22 likes

Hahahha wat is dit dan :joy::joy::joy: ik zie nu helemaal voor mij dat deze vrouw een schuilkelder aan het bouwen is voor dat de vaccin invasie voor haar komt.

30 likes

Ik kan mij gewoon echt, hoe sterk ik het ook probeer, niet voorstellen dat je je niet zou willen vaccineren. Hoe kun je nu eerder in al die weirde complot theorieen geloven? Hoe? En dat aannemelijker vinden. Alsof je een discussie met mijn kleuter heb en het hem boven de pet gaat ofzo. Dan komt hij ook met van die logica aan die nergens op slaat. Maar goed, die jongen is 5.

Ik ben heel blij dat ik niet bij een CB of bij de Corona GGD zit, want ik zou echt niet wéten wat ik met dat soort mensen aan moet. En begripvol zou moeten blijven. En dan inderdaad ook nog eens zo’n Kelly die haar gezondheid nu juist aan de medische wetenschap te danken heeft…

6 likes

Er komen dus misschien wel parallelle scholen, supermarkten, winkels, gemeentes, ziekenhuizen, festivals. Allemaal door en voor de ongevaccineerden. :no_mouth:
Ik ben daar echt benieuwd naar!

(ervanuitgaande dat ze ongevaccineerden overal van gaan uitsluiten)

24 likes