Mommybloggerstopic #6

Als er blijkbaar bedrijven lijp genoeg zijn om haar duizenden euros voor een uurtje coaching te betalen, dan zou ik helemaal stoppen met die eindeloos saai vlogs.

Elke week zo’n coachings uurtje en af en toe voor 100 euro aan je Minions laten zien hoe je je foto’s moet verkloten.

Veel makkelijker gaat het niet worden hoor.

6 likes

Jaa vond het ook zo leuk en lief!

Uuh…

25 likes

Omg zou je toch per direct onder de guillotine moeten gooien dat wijf wat is dit nou weer

Het zit me heel hoog hoor die Corona anti vaxx

39 likes

Spannende keuze ook als diabeet… :grimacing:

43 likes

Ja daarom dacht ik uuh vreemd

3 likes

Insuline is ook overrated

15 likes

Dat dus. Met liefde, mineralen en groente moet het ook wel goed komen.

50 likes

Ja is ook zo.
Dat gezeik over suikers ook

5 likes

:sparkles: Groente, fruit, mineralen, liefde en de natuur :sparkles:

Ja, en kinkhoest, corona of iets anders. Hou op met me hoor

52 likes

Nee joh. Wat een gaar wijf :unamused: gaat ze hier ook een reel over maken?

3 likes

Lol, als je kind een been breekt. “Hier schatje, een banaan, een witlof en een kusje.” Oh nee dan zijn ze ineens niet te goed voor normale medische zorg.

79 likes

Ha ja, ben zelf de wetenschap nog steeds heel dankbaar dat er zoiets als DNA modificatie bestaat!

1 like

Oké lekker dan. Die volg ik dus niet meer

1 like

Schaap

Kelly Careless

176 likes

Ik ga stuk😂

Als ze nou eens een Google docs formuliertje vanuit de overheid maken en mensen alvast laten doorgeven wie wel/niet gevaccineerd willen worden, hebben we ook meteen een zwarte lijst om te shamen en toegang te ontzeggen tot bepaalde zaken.

60 likes

Een aantal instagrammers en influenza’s zoals KellyC zitten echt te ver in hun bubbel, compleet de connectie met de echte wereld kwijt. En je dan laten ‘informeren’ door insta-gekkies die oNDerZoEK hebben gedaan.

15 likes

Heb echt zin in dat festivals e.d. alleen mogen met een vaccin echt geen zin in al die domme kutten om me heen

42 likes