Je had toch al heerlijk mee zitten lezen?
Bedoelt Wout dat ze hebben gewoond in de Professorenwijk? Ik snap wat hij bedoelt met die Oud-Zuid vibes maar waar zij woonden heeft echt niet die charme van die wijk. Het was Vreewijk trouwens. Geen schattig straatje maar bijna pal naast een enorme studentenflat.
Nee dan is het: daar is toch niks te beleven? Sneu voor de kinderen. Je weet niet wat je mist
Ik denk eerder de Vreewijk
ik ook, omdat een straatnaam van die wijk op een zelfgemaakt kaartje stond dat Elise nog net voor de verhuis van 2 buurtkinderen in haar bus had gekregen.
Dat is ook niet gek, alleen bij elise ligt het er echt zĂł dik bovenop, nogal overdreven. En niet te vergeten wouter, die is geboren in Amsterdam en heeft er wel 6 maanden gewoond!!
Ik denk niet dat jij zal zeggen âwe hebben ons ingeschreven bij de gemeente dus we zijn nu een echt Otterloâs gezin!! â
Nee maar hij bedoelde toch dat zijn ouders uit het âoud zuid van Leidenâ komen? Dus ik denk dat zij in de Vreewijk wonen en Wout daar is opgegroeid⊠Hoewel ik zelf daar ook woon en ze nog nooit heb gezien⊠En is de straat van de studentenflat ook nog de Vreewijk?! Wist ik zelf niet eens. Is idd anders dan de rest van die wijk.
en even over dat gehype over Amsterdam: vind het ook maar overdreven⊠bijzonder hoor dat je in Amsterdam bent geboren en daar zes maanden hebt gewoond⊠kan wouter vaak ook niet goed handelen
Ik denk dat zijn ouders in de professorenwijk wonen⊠want heb hem daar wel eens zien lopen met de tweeling⊠ben nu wel benieuwd welke straat het is in Vreewijk haha
Edit: oh hierboven zelfde al gezegd
Kunnen we met zijn allen weer even iets minder de creeper uithangen en weer niet gaan lopen speculeren over/vissen naar wijken en straten etc. Is ondertussen al 100x aangegeven en nog steeds niet toegestaan.
Ja lekker boeiend waar ze opgegroeid zijn en of en dat wel of niet chique mag vinden
Eindstand: ze zijn nu wel rijk af
Ik heb een poging gedaan, maar eerlijk gezegd is het me te lang en kon de aflevering mij niet boeien. Daarbij zitten er alleen maar perfect opgemaakte en gestylde mom influencers die elkaar he-le-maal geweldig vinden. Maar dat zie ik sowieso bij haar en haar gasten op Insta.
Jaren geleden toen ze net begon en nog in new babylon woonde was het leuk. Deed ze ook nog veel dingen buitenshuis, liet ze ook zien wat ze deed. Sinds ze zijn verhuist naar hun âvrijstaandâ huis in Den Haag en later naar Amsterdam ben ik afgehaakt. Toen werden het alleen bunker vlogs.
Ik moet soms ook wel lachen om de titels van haar vlogs⊠haha
Haha ja is de enige youtuber die geen clickbait titel + thumbnail kiest.
Heel af en toe klik ik nog wel eens een vlog aan, al skip ik dan als nog het grootste gedeelte.
Ja klopt wel goed op zich dat ze zich daar niets van aantrekt, maar moest paar dagen geleden wel even grinniken om de titel âheel lang zo zittenâ. Maar als je niet zoveel meemaakt op een dag is het ook lastig om wat te verzinnen I guess hahah
Ik vond de New babylon vlogs ook nog leuk. Maar langzaam aan ben ook afgehaakt. En inderdaad af en toe kijk ik er nog 1 maar is niet meer zo interessant.
En aan de ene kant denk je dan. Ga dan 1x on de week vloggen ipv dagelijks maar ja als er nog steeds zoveel (weet niet hoeveel?) Kijken dan snap ik het wel haha
Ja en dan krijg je toch ook gewoon 1 hele saaie weekvlog?
Ja haha dat is dan ook weer zo
Gaat over babyâs dus maar ff hier haha
Ik vind de vlog van Teske waarin ze Mert de babykleertjes laat zien echt zooo leuk. Vooral zijn reactie. Echt geweldig. En dan later nog âshoutout naar alle babymamaâs! â en dan Teske âwtf??â âUhhh en babydaddyâsâ
Die lach van hem is ook echt te aanstekelijk
Vind hun zo leuk samen. En sowieso Teske heel leuk. Denk dat Teske weer terug mijn favoriete YouTuber is geworden. Ik hoop dat ze nog veel gaat vloggen over de baby, babykamer, kleertjes en noem maar op. Zag gister dat ze op Instagram een story plaatste met vraagsticker voor een zwangerschaps q&a.