Mommybloggerstopic #6

Ja daar ben ik ook heel benieuwd naar. Hun jongste heeft niks anders meegemaakt dan constant gefilmd worden. Letterlijk gefilmd sinds ze op de wereld is gekomen.

1 like

Jeetje heftig. Ben zo benieuwd hoe dit over 15 jaar is bij al die kleine kinderen van influencers nu

Net even de vlog van Elise gekeken… even zuur doen maar hoe vaak ik “droomhuis” heb gehoord :crazy_face: doe EVEN normaal
Ennn… aan het begin ook hoe bijzonder “heftig” de woningmarkt is in A’dam… ja, dat is toch algemeen bekend? En daarbij is dit nu gewoon overal (of ja, merendeel van NL). Hier ook (stad in het zuiden van NL): bij bezichtiging op zelfde dag bieden, bieden op inschrijving, standaard overbieden van vraagprijs, veel kopers zonder voorbehoud van financiering die voorkeur krijgen. Alleen de hoogte van de prijzen verschilt natuurlijk…

9 likes

Ja echt hé, niet dat het dus normaal is, maar het is bijna overal gekkenwerk. Het derde huis waar ze op hebben geboden hebben ze dus gekregen? Vijftien huizen aan je neus voorbij zien gaan is geen uitzondering tegenwoordig geloof ik.

3 likes

De gemiddelde blogger is zich in week 1 even rustig aan het oriënteren want ze hoeven echt niet direct te verhuizen en de woningmarkt is zo lastig. En de week erna hebben ze hun droomhuis gekocht.

41 likes

Oh man ik heb m net ook gezien en ergerde me kapot. Dat hele verhaal op het eind met hun ‘het leven is gewoon te kort’ en ‘Ja wij houden gewoon heel erg van avontuur’. Kom op jongens jullie hebben gewoon een tyfusduur huis in Amsterdam gekocht, dat is geen avontuur, dat is gewoon burgerlijkheid maar dan voor de rijken

116 likes

Ik erger me ook kapot aan Elise. Hoe vaak heeft ze wel niet benoemd dat Wouter geboren is in Amsterdam!!! En zij is er opgegroeid. Nou woehoe

6 likes

Nou jongens je gelooft het niet maar… nu zijn ze dus een officieel Amsterdams gezin! :sparkles:

https://www.instagram.com/p/CJlnfiyhNEM/?igshid=acr2uzuqy7az

Oh de preview werkt niet:

17 likes

Jeetje waarom altijd dat gegeil op Amsterdam :joy:. Zijn genoeg andere mooie steden dus snap de hype niet… vind het er vaak te druk en commercieel. Met nutella shops en van wonderen stroopwafels🥲. Of ik ga de verkeerde straatjes in? 9 straatjes waren vroeger wel leuk.

33 likes

Ik kan me daar niet zo aan storen? Ze zegt het ook met een knipoog.
Blijkbaar vinden zij het erg belangrijk. Elk diertje zijn pleziertje zeker? :smiley:
(Maar ik kan Elise en Wouter vrij goed verdragen dus wellicht daarom dat ik me er niet aan stoor).

8 likes

Ik ga stuk, ben zelf ook geboren en getogen in Amsterdam en zag altijd dat ik hier nooit wegga, maat dit gaat mij zelfs te ver :rofl:

1 like

Nou, amsterdam is wel iets meer als alleen de Kalverstraat en de Nieuwendijk natuurlijk…

5 likes

Iemand die hier Saar Bliss ook volgt? Benieuwd wat jullie vinden en van die nieuwe serie MOM talk op YouTube van haar​:sleeping::sleeping:

Hoi Saar :joy:

Nee flauw, maar je hebt de schijn wel tegen als dit je eerste bericht is (en je deze vraag ook in andere topics stelt).

Antwoord op vraag: nee, nog nooit van gehoord eigenlijk!

7 likes

Via vriendin op dit forum gekomen… Heb al heerlijk mee zitten lezen met jullie

Kies ff 1 topic ipv meerdere met dezelfde vraag

Zijn er nog andere groepen die leuk zijn om te lezen? Kom Steeds op oudere groepen terecht

Sorry nieuw hier! Weet nog even niet zo goed hoe het werkt! Zal ik doen :sweat_smile:

Doei Saar daar gaat je bliss

11 likes

Oh maid