Hij bedoelt denk de professorenwijk. Omdat hij zei dat het een wijk was in Leiden die hetzelfde soort huizen had en opzet van de wijk als in oud zuid.
Volgens mij wilt āie gewoon zeggen dat hij uit een dure witte wijk komt.
Ik wilde heeeeeel graag jaren 30. Maar ik ben echt afgeknapt door de verhalen van een vriendin met jaren 30 huis is al 8 jaar non stop aan het klussen. Dan weer een scheur in de gevel, een lekkage, extra isolerenā¦ het houd echt nooit op.
Same here. Schimmel overal.
Ben zo benieuwd wat ze voor het huis hebben betaald; oud zuid met grote tuin is zoo duur in deze tijd.
Maar het is geen Oud Zuid geworden toch? Daar waren ze toch overboden? Heb de video met half oog gekeken. Dacht dat ze uiteindelijk in de Pijp beland zijn maar weet het nu niet meer zeker.
Volgens mij hebben ze het niet gezegd. Andere twee biedingen waren wel zuid en pijp geloof ik
Ohja klopt. Zullen ze wel bewust niet doen om Funda search te voorkomen (en terecht ook).
Hij bedoelt denk ik de Professorenwijk. Ligt in het zuiden en is iets chiquer tov de rest van Leiden, maar verder slaat het niet echt ergens op, neeā¦
Oh oeps, mosterdā¦
In oud-zuid leg je zo 2 miljoen neer voor een leuk familiehuis + tuin.
Idd, klinkt lekker interessant. Ken ook iemand die zegt dat ie in oud zuid woont op 90 m2 ipv Rivierenbuurt op 70 m2.
De Pijp ligt ook in Oud-Zuid?
Hoe is het trouwens met Miss Kwakzalverij?
Annick?
De pijp is toch oud-zuid? Ik dacht te begrijpen wel in oud-zuid want er viel al veel af (oost, noord e.d.).
Oh jongens geen idee of De Pijp ook Oud-Zuid is, ik ben geen Amsterdammer
Elise en Wout maakten daar naar mijn idee wel onderscheid in, in hun video. Verkeerd begrepen dus.
De Pijp en Oud Zuid zijn buurten die beide onder stadsdeel Zuid vallen.
Ja klopt, dacht ik inderdaad al. Maar die term Leiden Zuid zegt echt niks, het grootste deel van Leiden Zuid is oerlelijk hahaha
Oh dit is veranderd sinds ik er woonde dan. Zie nu dat stadsdeel Oud-Zuid blijkbaar wat anders is dan wat ze nu het āgebiedā Oud-Zuid noemen. Lekker verwarrend.
Ik denk dat Wout wel echt dik gecasht heeft als model, in die Q&A vertelde hij dat hij soms 3x per week in het vliegtuig zat en shoots deed voor Hugo Boss enz