Ik weet niet of je de post hebt gezien, maar de manier waarop ze het schrijft is niet alleen maar “ik twijfel of ik het wel of niet moet doen en ik vraag om hoe anderen erover denken”. Ze schrijft onder andere dat ze het allemaal niet vertrouwt en linkt het ook aan “het hele Corona gebeuren”. Dat geeft toch al een bepaald wantrouwen aan dus ik begrijp ook wat @Brooklyn daarmee bedoeld heeft.
Die comments onder Elise haar post. Wauw.
De leukste vond ik nog: “je moet niet alles geloven wat je leest!!!” vanuit de anti vaxx moeders.
Nee, dat kan ik ook tegen jullie zeggen met je “N=1 het staat op Feestboek”-methodiek. Sjonge jonge zeg
Dit. + vervolgens nooit meer iets voorbij zien komen over waar ze voor heeft gekozen. Wellicht is ze geschrokken van de discussie die het ontketende, maar als je er een hele instapost aan wijdt zou je er daarna ook een kunnen wijden aan dat je hebt besloten het toch te doen (als dat haar keuze is tenminste). Dat je twijfelt is je goed recht, maar als je dan er toch voor gaat (wat ik hoop) zou het goed zijn te delen met je volgers wat je ertoe heeft bewogen. Want die andere moeders die je volgen en al twijfelden of door jou gaan twijfelen help je daar wel mee. Moeders die het sowieso al niet willen ga je er denk ik niet meer overtuigen, maar de twijfelaars misschien wel.
https://www.instagram.com/p/CE4NIJrHGbM/?igshid=1mzchuoseh3w8
Post is van 8 september. Eerste prikjes heeft ze gedaan, maar toen ging ze toch twijfelen.
Ik heb geprobeerd om ‘slechte’ informatie over de 22-wekenprik te vinden maar het lijkt erop dat Google (in het Engels iig) al die onzinwebsites niet bovenaan zet. Dat zullen de antivaxxers vast zien als ‘de overheid pleegt censuur’ maar ik vind dat juist wel goed van Google.
Een van de comments zegt ‘16.7% van de bevallingen eindigt in spontane abortie na het ontvangen van de prik’. Nou dan zullen hier op dit forum heel wat meer baby’s moeten overlijden na die prik, want volgens mij halen heel veel hier hem wel.
Echt slecht dat dat soort informatie wordt verspreid, waardoor misschien wel veel meer kindjes overlijden.
Haha, hoe krijgen ze het verzonnen. Dat is 1 op de 6? Hahahahaha, dat is wel zó ongeloofwaardif.
Anti vaxxers met hun random ter plekke verzonnen statistiekjes
I am here!!! Nevermind is slowly backing away!!!
Die arts schijnt dat hele onderzoek ook uit zijn duim gezogen te hebben. Maar toch wordt het altijd nog aangehaald. Echt heel kwalijk
Ah ja precies ik wilde net zeggen: ze schrijft “vertel me jullie meningen” en dan “en ik wil vooral van de mensen horen die NIET vaccineren!”
Lol* die wil dus gewoon horen dat ze het supergoed doet als ze niet zou vaccineren.
*ik zeg wel lol maar ik vind het diep treurig.
Omg, ik ontdek nu pas via verschillende topics dat jij zwanger was en zelfs al een baby hebt! Wat tof, gefeliciteerd!
Nou, Elise en Wouter hebben een huis gekocht hoor
Oh wat fijn voor ze. Ben eigenlijk wel erg benieuwd ernaar!
Nou Wouter heeft een huis gekocht en Elise zit ernaast
Ik snap de hype/eis over een tuin op het zuiden niet zo. Mijn ouders hadden een tuin op het zuiden en ik vond het als kind verschrikkelijk. Heel de dag stond de achtergevel weg te fikken, met snikhete slaapkamers als gevolg en schaduw was zo schaars.
Je zwembadje was wel binnen no time warm though.
Same! Ik wil later ook graag een tuin op het noorden
Yep. Ik heb nu een tuin op het zuiden, het is snikheet maar ik heb 4 grote parasols en maak er gewoon 1 groot tentenkamp van. Ook lekker voor de privacy (bovenburen). Je was is wel binnen enkele minuten getoast en klaar om in de kast te gaan.
Ik woon ook in een jaren 30 huis trouwens en dat wil ik liever ook nooit meer.
Hier ook een tuin op het noorden! Vind het echt heerlijk!
Onze tuin is redelijk diep dus we hebben een deel met altijd zon en een deel met altijd schaduw