Ik ook, zo geheimzinnig haha.
Als schoencadeau bij opa & oma hadden ze de bus van paw patrol gekregen. Die kost iets van 80 euro geloof ik (volgens mij was het de grote versie). Een schoencadeau!!
Ja ik ook!! En ze had Koen iets van Louis Vuitton cadeau gedaan, ben ook benieuwd wat.
Een sjaal! Ben net inspector gadget zo, maar ze had daarna een foto of story en daar had hij hem heel prominent om.
Bedacht me net iets nav WJEKW zwanger/kind topic en vaccinatiesā¦ eigenlijk posten/bloggen niet veel mommybloggers over de (eerste) inentingen? Nu volg ik niemand echt zo trouw dat ik ALLES kijk/lees maar heb het alleen bij Mascha voorbij zien komen in een vlog? Maar de rest deelt ook echt veel (ook over medische dingen af en toe) maar niks over prikken? Of ik moet het hebben gemist?
En dan bedoel ik iets positiefs posten of het neutraal benoemen of juist wat achtergrond over de werking. Dit ikv de dalende vaccinatie graad.
Volgens mij zou dit wel een goede overheidscampagne zijn? Wantrouwen in vaccinaties wegnemen?
Of zouden veel mommybloggers gewoon niet inenten?
Romy Boomsma heeft er wel eens iets over gezegd, en Michelle Bollen ook dacht ik. Snap ergens wel dat veel bloggers ver bij dat onderwerp vandaan blijven.
Ah van Romy Boomsma kan ik me wel voorstellen wat zij ervan vindt jaā¦ wat zei Michelle erover?
Ja, vind het wel jammer dat het nu blijkbaar zoān ālastigā onderwerp is geworden. Zou mooi zijn als de mommybloggers hun invloed kunnen inzetten om iets goeds te doen (een beetje a la Famke en Diederik Gommers).
Wat denk je dan?
ze laat haar kinderen gewoon inenten namelijk
Oh haha, ik ga me even schamen om mijn vooroordeel dan. Zij is namelijk wel precies iemand waarvan ik verwacht dat ze haar kinderen NIET laat vaccinerenā¦
Romy heeft zich wel duidelijk voor vaccineren uitgesproken ja! Ook wel meerdere stories of posts aan geweid op instagram. Dus vind ik goedš Van Michelle weet ik het niet, al denk ik dat ze haar kinderen wel laat vaccineren.
Nou, dit dacht ik ook hoor. Ik las een keer die betreffende story en ik had dat ook niet verwacht. Ik vind haar juist een typische zweefteef anti-vaxxer (net zoals rens kroes met haar bevalling met olie en lampjes en het kind dat op aarde is geland), maar dit valt me enorm van haar mee
Romy is juist helemaal geen zweefteef? Haar stijl is gewoon nogal Pippi Langkous (vindt ze zelf een groot compliment.)
Elise heeft een campagne gedaan voor de 20 weken prik, maar als je dan meteen discussies krijgt in de comments snap ik wel dat mensen er ver vandaan blijven.
Volgens mij was het bij Famke zo dat ze begin 2020 inderdaad betaald is door RIVM voor campagne omtrent maatregelen, vervolgens āniet meer meedeedā en daarna na weer is omgedraaid nav Diederik Gommers/Jinek uitzending. Ik weet niet wat de status nu is.
Ik refereerde dan natuurlijk aan dat laatste: dat ze toch was teruggekomen op haar āik doe niet meer meeā campagne en toen juist voor de maatregelen was.
Maar wellicht niet het beste voorbeeld qua betaalde campagne.
Oh ja Elise met die 22 weken prik met die plak tattoo kan ik me herinneren inderdaad. @Avital86
@Friemel klopt, breng op de een of andere manier toch het natuurlijk ouderschap (waar ze wel openlijk voorstander van is volgens mij) in verband met alternatieve geneeswijzen, antroposofisch gedachtegoed mbt vaccinaties etc. Terwijl dit natuurlijk losstaande dingen zijn en ik eigenlijk zelf ook wel eens ben met de meeste natuurlijk ouderschap/attachment parenting dingen maar pro vaccineren ben. Dus hoeft helemaal niet samen te gaan. Heel goed dat ze zich heeft uitgesproken over vaccinaties.
Ik denk niet dat Famke nog wat ādoetā met Diederick.
Ze heeft dit pas gepost en voel echt plaatsvervangende schaamte:
https://www.instagram.com/p/CJL9gGcnO_I/?igshid=2pekiw6tx3ah
Ik vraag me dus echt af of ze dit wel zelf doet. In de zin van; worden dit soort zogenaamd grappige dingen niet bedacht door mensen die weten dat dit wel weer even voor aandacht zorgt. Kan me niet voorstellen dat je na zoān vriendelijke reactie van Gommers (ik ben echt fan van die man) en campagne met hem daarna hiervoor kiest.
Jawel, ze gelooft in LOA en dat haar kinderen haar hebben uitgekozen als moeder. Vind ik aardig zweverig.
Oh ja, als dat waar is vind ik dat ook zweverig. Het is me bij haar nooit opgevallen.
Weet jij toevallig of dat op instagram of youtube was? Ik zat een beetje te zoeken maar kan op beide niks vinden.