Mommybloggerstopic #6

Ze kwam bij mij ook al voorbij. Vond de overgang van de zomer allemaal instaperfect ontbijtjes nar deze ‘lekker gekke’ content zo grappig.

5 likes

Huh, heel apart. Inderdaad tm juli alleen maar lekkere ontbijtjes en dan opeens dit. Sudden change of interest.

1 like

He?!
Die heeft echt een tik van de Corona molen gehad volgens mij…

4 likes

Waarschijnlijk omdat het zo belachelijk is dat ze veel meer aandacht krijgt op dr insta. Negatieve aandacht is ook aandacht :roll_eyes:

Precies dit dacht ik ook toen ze voorbij kwam in mijn tijdlijn (waarom?? :sob:)

1 like

Artsen… het zijn soms net mensen

4 likes

Volgens mij klopt dit wel inderdaad. Heb het eens uitgezocht toen ik zelf zwanger was. Alcohol is met mate niet per se schadelijk in de zwangerschap (wel voorbij een bepaalde termijn geloof ik). Het is alleen voor een algemeen publiek enigszins complex wanneer je wel een wijntje kunt drinken en hoe vaak etc. Ze houden bij die voorlichting ook rekening met dat niet elke zwangere dit snapt. Daarom is het gemakkelijker en veiliger om te zeggen: geen alcohol tijdens de zwangerschap.

Maar ja als je wel een glaasje drinkt krijg je inderdaad de hele maatschappij over je heen. Alsof je een publiek bezit bent/zelf geen rationeel besluit kunt nemen.

2 likes

Deze meit heb ik laatst ook gevonden ik heb zo lang met verbazing al die reels zitten kijken. Het is naast hele vreemde humor ook gewoon slecht opgenomen. Echt ik ben altijd van you do you maar met deze filmpjes denk ik echt doe maar ff niet :joy:

10 likes

Hahahah, dat is het hele leven van de familie Bollen. Als zij zegt; lekker een makkelijk outfitje, zie ik haar full glam zitten, zegt ze een paar cadeautjes, ligt de boom vol. Ander referentiekader I guess. Ik voel me altijd een slons als ik naar haar stories kijk🙋🏼‍♀️.

40 likes

Vraag me af of zij dit serieus doet?

In haar bio staat 18+ humor dus ik ben bang van wel?
Kan alleen maar cringen als ik dit zie mijn god

1 like

Blijkbaar hebben Wil&Tien nog niet genoeg leden op hun platform, want ontvang net een mail daarover en dat je t een maand kunt proberen enz… :crazy_face:

2 likes

Dit is ook de reden dat ik haar niet meer volg. Ik denk dat har persoonlijkheid wel leuk en lief is maar dat constante geshow van dat perfecte leventje maakt mij dan echt onzeker.

Jammer, ik mis echt in elk geval 1 mommy blogger die ik wél relatable vind… Dat het gros zo veranderd is vind ik echt jammer.

1 like

Ik mis bij het overgrote deel van die filmpjes ook echt wat de ‘grap’ is? Die is er heel vaak niet eens echt lijkt het? Wat gênant dit.

4 likes

Zij doen sowieso altijd absurd veel cadeaus met feestdagen. Bijvoorbeeld Sinterklaas hebben ze 2 avonden bij opa’s en oma’s gevierd, om dan vervolgens óók nog een sinterklaasavond met z’n vieren te houden. Heel vreemd. Die kinderen hebben dus 3 sinterklaasavonden gehad haha. Ieder z’n ding, zou een rib uit mn lijf zijn.

2 likes

En aaaaal die nieuwe spullen in huis :dizzy_face:

2 likes

Ik vind die zelfgemaakte dingen van Koen zijn moeder wel erg leuk. Volgens mij is zijn gezin veel meer down to earth en niet zo materialistisch

4 likes

Zijn er mensen die dit leuk vinden? Er ontgaat mij een hoop en ik snap ook echt niet wat ze bedoeld met al die reels.

3 likes

Bij mij komt ze ook al een tijdje op m’n discover, ik vind die filmpjes echt zo ongemakkelijk…

2 likes

Ik ben ook veel te benieuwd wat er in dat Cartier doosje zit wat ze van haar man heeft gekregen haha.

1 like